رئیس پلیس فتا رفسنجان مطرح کرد :

ضرورت شناخت آسیب های مجازی با حضور در کنار فرزندان 

  • شناسه خبر: 154044
ضرورت شناخت آسیب های مجازی با حضور در کنار فرزندان 

رئیس پلیس فتا رفسنجان گفت :فضای مجازی امروز دیگر به سن و سال نیست ،حد و مرز ندارد باید آسیب های مجازی را بشناسیم و در کنار فرزندان خود باشیم .

خانه » اجتماعی » ضرورت شناخت آسیب های مجازی با حضور در کنار فرزندان 

به گزارش خانه خشتی ؛ سروان علی بازماندگان در جلسه نقش فضای مجازی در سلامت روان نوجوانان که با حضور والدین و به همت کارشناسی سلامت آموزش و پرورش و حوزه معاونت بهداشتی در محل سالن اجتماعات شهدای دانش آموز شهرستان رفسنجان برگزار شد اظهار داشت :کمتر خانواده ای در جامعه می بینیم که گوشی تلفنی هوشمند و لمسی نداشته باشد همه به نوعی با فضای مجازی درگیر هستیم .

وی بیان داشت :استفاده از فضای مجازی بد نیست باید از این فضا به صورت آگاهانه و در کنار فرزندان استفاده کرد و در کنار فرزندان باشیم و به آنهااگاهی دهیم .

سروان بازماندگان تصریح کرد :فرزندان بدون اطلاع وآگاهی وارد فضای مجازی می شود دچار مشکلاتی می شوند والدین بر روی لباس و سرویس مدرسه فرزندان خود برنامه ریزی می کنند ولی روی فکر آنها برنامه ای ندارند .

وی با بیان اینکه والدین باید همکاری کنند تا آسیب های فضای مجازی کم شود گفت :بحث کلاهبرداری اینترنتی متاسفانه در رفسنجان وجود دارد سایت دیوار و شیپور و…که برای فروش اجناس تشکیل شده است نوعی کلاهبرداری است که افراد باید مواظب کلاهبرداری این سایتها باشند .

وی افزود :هرآگهی در فضای مجازی که از قیمت کالا در بازار کمتر است کلاهبرداری است نصب نرم افزارها بدون اگاهی و اطلاع باعث بروز مشکلات کلاهبرداری خواهد شد .

سروان بازماندگان اذعان داشت :فضای مجازی امروز دیگر به سن و سال نیست ،حد و مرز ندارد بایدآسیب های مجازی را بشناسیم و در کنار فرزندان خود باشیم .

وی خاطرنشان کرد :جنگ امروز جنگ مغزهاست ،چرا دشمن ما را در گوشی تحریم نمی کنند ولی در بقیه کالاهای پزشکی و صنعت هواپیمایی تحریم می شویم  براینکه پشتوانه ارائه تکنولوژی انها پیوست فرهنگی دارد و بر فرهنگ ما تاثیر دارد .

بازماندگان گفت : صدا و سیما ، رسانه ها، روزنامه ها هیچ آموزشی مبتنی بر تاثیر فضای مجازی بر فرزندان را ارائه نمی دهند یا کم است  باید خودمان به فرزندانمان آموزش دهیم و بر این موضوع حسیاست داشته باشیم .

وی ادامه داد :والدین می توانند جهت راهنمایی با ۳۴۲۵۲۳۴۴ شماره پلیس فتا در رفسنجان تماس بگیرند ما پاسخگوی انها خواهیم بود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان