فرماندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان عنوان كرد:

با عبور از جنگ اقتصادی ، پیروزی دیگری برای ملت ایران اسلامی رقم خواهد خورد

  • شناسه خبر: 154040
با عبور از جنگ اقتصادی ، پیروزی دیگری برای ملت ایران اسلامی رقم خواهد خورد

فرماندار رفسنجان گفت: از بحران های اقتصادی کشور و این جنگ اقتصادی دشمن با سربلندی عبور خواهیم کرد و پیروزی دیگری برای این ملت خواهد شد.

خانه » سیاسی » با عبور از جنگ اقتصادی ، پیروزی دیگری برای ملت ایران اسلامی رقم خواهد خورد

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با موضوعیت برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ابتدای سال اعلام کرده امسال پایان عمر جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و برنامه های مختلفی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پیاده کرده است.

وی افزود:  وزارت خزانه داری آمریکا اتاق جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران است. براساس گزارش هایی که بدست آمده ٣٧٠ نفر در وزارت خزانه داری امریکا روی مسئله تحریم ها و مسائل اقتصادی ایران به صورت شبانه روزی کار می کنند و هیئت هایی حداکثر ٧٠ نفر در کشور های مختلف حضور داشتند که در روابط اقتصادی خود با ایران تجدید نظر کنند.

اسکندری گفت: جنگ روانی که دشمن توسط برنامه های تبلیغاتی شروع کرده و مناسفانه در درون کشور هم تاثیرگذار بوده، نمونه ای از ان بحث افزایش تورم ، دلار و خرید و فروش سکه و طلا و همچنین برخی اعتصابات است.
فرماندار رفسنجان بیان داشت: همه اقداماتی که دشمن انجام داده در راستای نابودی جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال پیروزی ان است، سیگنال هایی از داخل کشور به دولت آمریکا و آقای ترامپ ارسال شده و بدون تفکر اقداماتی انجام داده شده مانند ٢٢اردیبهشت ماه که امریکا موضوع ماندن یا خروج از برجام را مطرح کرد وقتی باتوجه به سیگنال ها و جاسوسی ها اعتصاب هایی شکل گرفت ،امریکا زودتر از موعد معقر از برجام خارج شد.
اسکندری تصریح کرد: امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار می کنیم و ما باید به نسل چهارم انقلاب ، دوران سخت و نفس گیری را که پشت سرگذاشته ایم، معرفی کنیم.
وی بیان داشت: وضعیت چهل سال قبل جمهوری اسلامی را با دنیا مقایسه کنیم، شاخص های بهداشت و درمان در کشور ما قابل مقایسه با بسیاری از کشور های دنیا نیست، باید این مطالب و دستاورهای نظام و انقلاب را در جامعه بازگو کنیم و جایگاه خود را به مردم یاداوری کنیم.
اسکندری گفت: باید به جوانان و ملت تاکید کرد که انقلاب اسلامی نیز از روزی که به پیروزی رسیده ،چهل سال با سختی و مشکلات مواجه بوده است. از همان ابتدا ترور های کور دوران انقلاب بعد از ان جنگ تحمیلی ، تحریم های ظالمانه پی در پی و قطعنامه های سازمان ملل بوده است،در عین حال در بسیاری از شاخص ها در کشور پیشرفت داشته ایم و با دنیا در رقابت هستیم.
وی افزود: سرانه سواد در کشور ما بسیار بالاست. در شهرستان رفسنجان فقط نزدیک به سیصد نفر بیسواد وجود دارد که این شاخص ، شاخص بسیارخوبی است.
اسکندری تصریح کرد: از بحران های اقتصادی کشور و این جنگ اقتصادی دشمن با سربلندی عبور خواهیم کرد و پیروزی دیگری برای این ملت خواهد شد.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان