امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

ملت ایران اسلامی در جشن چهلمین سالگرد انقلاب مقاومتر حضور دارند

  • شناسه خبر: 154038
ملت ایران اسلامی در جشن چهلمین سالگرد انقلاب مقاومتر حضور دارند

امام جمعه  رفسنجان گفت : پایه نظام انقلاب، مردمی است و در جان و رگ های  آنها جای دارد با حرکت های اغتشاش آمیز و ترویستی ناامید نخواهند شد بلکه مردم را مقاومتر می کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » ملت ایران اسلامی در جشن چهلمین سالگرد انقلاب مقاومتر حضور دارند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) اظهار داشت : تقوی و پرهیزکاری یکی از صفاتی است که یک مومن باید داشته باشد و جامعه باید به سوی آن پیش رود .

وی بیان داشت : هر چه تقوی جامعه بیشتر شود سلامت آن جامعه بیشتر خواهد شد و کاهش تقوی کاهش برکات را در بر خواهد داشت .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : طبق فرمایش امام محمدباقر (ع) بارش باران بر اساس تقوی آن جامعه صورت می گیرد ولی بر اثر اعمال و رفتار مردم است که باران نازل شده، به اقیانوس ها سرازیر می شود که منفعتی برای دیار آن مردم ندارد .

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود : وجود معنوی شهدا برای انقلاب بسیار پر منفعت بوده است و اقتدار این انقلاب به برکت ایثارگری شهدا و کسانیکه پای این نظام ماندند می باشد .

وی عنوان داشت :مجموعه ادارات شهرستان به سهم خود برنامه جشن انقلاب را داشته باشند تا باعث ماندگاری خاطرات انقلاب شوند .

رمضانی پور اذعان داشت :همه دانش آموزان و کودکان خود را در  جشن انقلاب سهیم بدانند و با حضور گسترده در جشن انقلاب باعث نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان شوند .

امام جمعه رفسنجان عنوان داشت : پایه نظام انقلاب، مردمی است و در جان و رگ های  آنها جای دارد با حرکت های اغتشاش آمیز و ترویستی ناامید نخواهند شد بلکه مردم را مقاومتر می کند.

وی ادامه داد :حادثه ربایش ۱۴ نفر از رزمندگان ، همچنین حادثه ترویستی اهواز و حادثه خانه ملت مردم را از نظام باز نمی دارد بلکه آنها هوشیارتر می شوند .

رمضانی پور با بیان اینکه عزاداری های امسال نسبت به سال قبل پرشورتر برگزار شد گفت :با توجه به مشکلات اقتصادی باز هم سفره های امام حسین (ع) پر برکت تر از سال قبل بود .

وی یادآور شد :حرکتها و فعالیتهای مذهبی کار خداست و جزو اراده اوست ، اگر ولی خداوند را مخلصانه حمایت کنیم همه چیز خواهیم داشت و بحث اقتصادی و جنگ تحمیلی اقتصادی هم آسان خواهد شد و پیروز میدان می شویم .

امام جمعه رفسنجان تاکید داشت :مسئولین هم با روحیه جهادی و با حمایت از رهبری همکاری کنند تا در این آزمون پیروز میدان شویم همچنان که در دوران دفاع مقدس پیروز میدان شدیم .

وی خاطرنشان کرد :رفسنجان در دوران دفاع مقدس به اندازه چند استان به جبهه ها کمک می کرد و الان هم این روحیه در شهرستان وجود دارد .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان