حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی / عکس

  • شناسه خبر: 153886
حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی / عکس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی حضور یافت و با مدیر مسئول و خبرنگاران این پایگاه خبری دیدار کرد.

خانه » اجتماعی » حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی / عکس

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ مهدی کریمی جانشین جدید فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان روز گذشته با حضور در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی با مدیر مسئول و خبرنگاران این پایگاه خبری دیدار کرد .

سرهنگ کریمی در این دیدار اظهار داشت: کاری که شما انجام می دهید بیشتر از خدمت رسانی است که بنده و همکارانم انجام می دهند، رسانه ها در به تصویر کشیدن فعالیتهای پلیس و جامعه ، ادارات حتی مردم موثر هستند و وجود شما تاثیر گذار است .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان تصریح کرد :برای آرام کردن جو و فضای جامعه و ایجاد محیط آموزشی در فضای مجازی تاثیر مثبت دارید .

وی افزود :  در جنگ نرمی که دشمن به همه اقشار جامعه فشار وارد نموده است به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از ارگان های مهمی که میتواند فعالیت مثمر ثمر داشته باشد و در مقابل جنگ نرم می تواند حمله نرم داشته باشد رسانه های مجازی هستند و فعالیت شما ها کمتر از کسانیکه به جبهه رفتند نیست .

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد :خواسته پلیس هم از مجموعه شما این است که فعالیت خود را بیشتر نمایید چراکه خواسته مردم هم آگاهی است ،کار شما کار سختی است ولی شما می توانید کمک موثری به مجموعه پلیس داشته باشید .

وی ادامه داد: امروز باید نیازهای پلیس جامعه را با اطلاع رسانی و آگاهی برآورده سازید چراکه دشمن با انواع و اقسام ابزار به جنگ با جوانان آمده است.

سرهنگ کریمی به اسم سایت این مجموعه خبری اشاره کرد و اذعان داشت : از آنجائیکه خانه خشتی بنای مقدسی بوده است بنا براین اسم این سایت برازنده آن است .

وی ضمن آرزوی موفقیت برای خانه خشتی تاکید داشت :به طور ویژه به شما تبریک می گویم که  ۷ سال سابقه فعالیت در این مجموعه را دارید و نام خانه خشتی با کار شما هم خوانی دارد .

 

برچسب ها:
پایگاه خبری خانه خشتی جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان سرهنگ مهدی کریمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان