اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 153520
اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی ، روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه رفسنجان در دیدار با ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبیین اهداف بسیج رسانه ، از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان به عنوان اولین اقدام این کانون خبر داد.

وی افزود: یاری رساندن نهادهای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی رسانه های شهرستان می تواند به اجرای موفق این طرح کمک نماید.

بادپروا گفت: حاضر شدن اتوبوس مطالبه گری با همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه در محلات و بخش های مختلف شهرستان حاضر می شود و سعی دارد فرهنگ مطالبه گری را در زمینه های مختلف ارتقا دهد.

محمد آبادی نیز از راه اندازی بسیج رسانه به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و اظهار داشت :هر فرصتی که به فرصتهای شهرستان رفسنجان در حوزه فرهنگ و هنر افزوده شود شایسته این شهرستان است .

وی خاطرنشان کرد :بعد از راه اندازی خانه مطبوعات بسیج رسانه می تواند به مطبوعات کمک شایانی کند .

محمدابادی بیان داشت :رسالت بسیج بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب و همچنین رسالت رسانه ها  قابل تثبیت و مشخص است شاید بسیج رسانه زیاد قدمت نداشته باشد و نوپا باشد ولی چون رسالتش مشخص است رویداد خوبی است که اتفاق افتاده است .

وی ادامه داد :وظیفه ما ساماندهی بسیج رسانه است بزرگترین کاری ما در این دوره انجام می دهیم فرهنگ و مسائل فرهنگی را دغدغه مردم کردیم به طوریکه انها به سمت ما بیایند .

محمد ابادی گفت :یکی از کارهایی که در این حوزه انجام دادیم افزایش چشمگیر موسسات فرهنگی هنری بود که مجوز صادر شده است و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان را تشویق کردیم که مجوزها را اخذ کنند و فعالیت داشته باشند تصدی ها را به بخش مردمی و غیر دولتی واگذار می کنیم که انها برنامه ریزی کنند و ما انها را کمک می کنیم .

وی اذعان داشت :در حوزه مطالبه گری سعی کردیم مردم را تشویق کنیم که مطالبه گر فرهنگی باشند واین نشان دهنده بلوغ جامعه است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تاکید داشت :عمده کسانیکه که به اداره ارشاد مراجعه می کنند دغدغه مند هستند و خودشان هم راهکاری دارند به علت محدودیت در امکانات و نیروی انسانی سرمایه مردمی را در حوزه فرهنگ ایجاد کردیم که نقش مهمی در پیشرفت شهرستان دارد .

وی یادآور شد :ما بی نقص کار نمی کنیم توان و هم ما محدود است ولی مردم باید به ما کمک کنند نقطه اتصال بین ما و بخش های فرهنگی از شهرستان میتواند سپاه و بسیج کمک کنند که ما دیدگاه های بهتری نسبت به هم داشته باشیم .

محمدآبادی با بیان اینکه رسالت همه ما همان چیزی است که در قانون برای ما مشخص کرده است گفت :هر دستگاه برای رسیدن به هدف رسالتهایی دارد ما با قدرت و تمام توانمان در راه راستای رسالتهای خود هستیم و در نهایت همه ما به یک نقطه مشترک که همان پیشرفت است می رسیم .

وی عنوان داشت :باید از اندیشه مردم و مشارکت انها استفاده کنیم و این کار توسط رسانه های صورت می گیرد بازتاب خواسته های فرهنگی مردم توسط نشریات صورت می گیرد .

 

برچسب ها:
اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه رفسنجان کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان