فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه ها مطرح کرد :

ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با دشمن / کشف ۷۵ درصدی سرقتها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 153320
ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با دشمن / کشف ۷۵ درصدی سرقتها در رفسنجان

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت :آمریکا اذعان داشته که از طریق جنگ رودرو نمی تواند با ما مقابله کند انها ازطریق تحریم،جنگ سایبری و عوامل منافق به جنگ ما آمده اند لذا لازم است جوانان بصیرت افزایی داشته باشند .

خانه » اجتماعی » ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با دشمن / کشف ۷۵ درصدی سرقتها در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته به مناسبت هفته ناجا با بیان شعار این هفته با عنوان “پلیس مقتدر امین مردم ” اظهار داشت :عصری که ما در آن زندگی می کنیم با گذشته کاملا متفاوت است عصر امروز عصر توسعه و ارتباطات است برای زندگی کردن در این عصر مهارت و بصیرت لازم است .
وی با بیان اینکه مهارت و بصیرت را باید به فرزندان خود آموزش دهیم تصریح کرد :تعالی و پیشرفت از آن کسانی است که بتوانند با اندیشه و خردگرایی نیازمندیها و ارزشهای اسلامی کشور خود را تشخیص داده و با بهره گیری از تجربیات دیگران در جهت توانمندساختن خود و فرزندان خود گام اساسی بردارند تا درورطه خرافات و کمین دشمن گرفتار نشوند .
عباسی تصریح کرد :اگر دشمن در جنگ تحمیلی شکست خورده است اما امروز تغییر تاکتیک داده از طریق جنگ نرم بر علیه نظام امده است ، خوابها و برنامه های جدیدی را برای ما دیده است .
وی با اشاره به اینکه امروز خط مقدم جبهه ، در داخل کشور است افزود :قدرت جمهوری اسلامی در جبهه های سوریه ،افغانستان ،غزه ،بحرین و عراق به رخ دشمنان کشیده شده است و این شکستگی دیگر برای آنهاست که نتوانستند گامی از پیش ببرند.
سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد : جنگ داخلی کشور ما به خاطر معضلات اجتماعی و فرهنگی از طریق فضای مجازی است قربانیان این جنگ دیگر شهیدان نیستند قربانیان جنگ نرم ،مفسدان هستند اسیران این جنگ آزادگان نیستند، بلکه بیچارگان هستند .
وی عنوان داشت : دشمن با تمام قوا حمله کرده با استفاده عوامل منافق داخلی قصد دارد مثلث شومی سلیبی و صهیونیستی را که هرروز دایره محاصره خود را بر علیه جمهوری اسلامی تنگ تر می کنند اجرا کنند .
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت :دشمن از طریق تقدس زدایی و مورد هدف قرار دادن غیریت دینی و امنیت ملی جوانان از طریق ایجاد ولنگاری و بی حجابی و از بین بردن ارزشهای اسلامی به جنگ ما آمده است .
وی ادامه داد :دشمن از طریق هزینه کردن بر شبکه های مجازی می خواهد عاشورا را از ما بگیرد انها می خواهند با به بکار گیری عوامل داخلی و خارجی فرهنگ فاطمی و زینبی را از زنها و فرهنگ علوی را از جوانان بگیرند به همین منظور برای ما برنامه های پیچیده و مشخصی شده ای ریخته اند .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه دشمن با فشار اقتصادی و جنگ تمام عیار اقتصادی به مقابله با ما آمده است و فضای مجازی ابزار مهم دشمن ،علیه ماست اذعان داشت :مشکلات ، گرفتاریها و ضعف مدیریتی داخل کشور وجود دارد ولی مردم باید تسلیم نشوند.
وی تاکید داشت :آمریکا در منطقه برای ما برنامه طراحی می کند و عربستان و امارات صعودی هم هزینه می کنند منافقین هم در صحنه هستند تا نظام ما را از بین ببرند .
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان یادآور شد : آمریکا اذعان داشته که از طریق جنگ رودرو نمی تواند با ما مقابله کند انها ازطریق تحریم،جنگ سایبری و عوامل منافق به جنگ ما آمده اند لذا لازم است جوانان بصیرت افزایی داشته باشند .
وی بیان داشت :منافقین با پول عربستان بر علیه ما فعالیت می کنند ،باید امنیت داخل را حفظ کنیم و تحت هیچ شرایطی نگران حمله آمریکا وعربستان نباشیم باید نگران فتنه داخل باشیم .
وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد بر موج مطالبه اجتماعی و اعتراض به حق مردم سوار شود و تبلیغ نماید عنوان داشت :قرار است در پایان امسال جشن چهلمین سال انقلاب را با شور محرمی و انقلابی برگزار کنیم تا دشمن بفهمد که تمام عوامل آنها از جمهوری اسلامی شکست خواهند خورد انها قصدشان این است که جشن پایان جمهوری اسلامی را برقرار کنند و مطمئنا این آرزو را به گور خواهند برد.
سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد : با حمایت رهبری ،قدرت رزمندگان و نیروهای نظامی قدرت برتر منطقه هستیم ما ۵۲ پایگاه آمریکایی را در منطقه را مورد هدف قرار دادیم به محض اشتباهی از طرف آنها این ۵۲ پایگاه با موشکهای نقطه زن جمهوری اسلامی منفجر خواهند شد .
وی با بیان اینکه قدرت براندازی کامل اسرائیل را داریم گفت :ما نگران نفوذ دشمن در داخل هستیم دشمن روی فکر و مغز بچه های ما کار می کند بالاترین ضربه به آمریکا تولید ، تلاش ، حفظ وحدت وپیروی از نصایح رهبری است.
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت :اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی بالاست مردم نگران نباشند افزایش سرقتها و معتادین عوامل دیگری دارند باید روی آنها کار شود .
سرهنگ عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد نیروی انتظامی اشاره داشت و گفت :درشش ماه اول سال ۹۷ ، ۷۵ فقره وقوع جرائم رایانه ای داشتیم که ۹۵ درصد انها کشف شده است افراد توجه داشته باشند که مرتکب جرم در فضای مجازی نشوند پلیس فتا، با قدرت پیگیر این موضوع می باشد .
وی بیان داشت :با اوضاع اقتصادی موجود، آمار سرقتها رو به افزایش است مردم در این راستا باید همکاری لازم را با پلیس داشته باشند .
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از افزایش ۳ درصدی کشف سرقت ها خبر داد و اذعان داشت : ۵۷ درصد سرقتها کشف کردیم و ۹ درصد افزایش دستگیری سارقین را داشتیم .
سرهنگ عباسی ازافزایش کشف ۷۵ درصدی موتورسیکلت های سنگین خبر داد و گفت :انهدام ۱۱ باند سرقت، دستگیری ۱۸۱ نفراز معتادین پر خطر ،دستگیری ۳۵ نفر قاچاق چی ،دستگیری ۱۷۵ نفر خرده فروش مواد مخدر از دیگر عملکرد ما بوده است .
وی از کاهش ۱۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات درون شهری خبر داد و بیان داشت : ۱۵ درصد کاهش فوتی در تصادفات برون شهری در جادها و ۸ درصد افزایش خسارتی به خودروها و سه درصد کاهش تصادفات و جرحی را داشتیم .

برچسب ها:
بصیرت افزایی سرقت سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان