امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه عنوان کرد:

جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت ملی خود با هیچکسی تعارف ندارد

  • شناسه خبر: 153319
جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت ملی خود با هیچکسی تعارف ندارد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: سپاهیان پاسدار انتقام شهدای اهواز که در بینشان شهید چهارساله بود را گرفتند و با اربابان این تروریست ها نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت ملی خود با هیچکسی تعارف ندارد.

خانه » سیاسی » جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت ملی خود با هیچکسی تعارف ندارد

به  گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی ، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین با عرض تسلیت شهادت جانسوز امام سجاد(ع) اظهار داشت: مجموع عمر این حضرت ۵۷ سال بود که ۳۵ سال پس از واقعه کربلا زندگی نمودند در ظرف این ۳۵ سال ایشان سخت ترین شرایط زندگی را داشتند لبشان به خنده باز نشد و زیاد گریه میکردند چرا که واقعه کربلا بسیار جانسوز بود.

وی افزود: امام سجاد(ع) با یاری عمه اش حضرت زینب(س) انقلاب و نهضت امام حسین(ع) را مدیریت و به سرانجام رساند.

حسینی با گرامیداشت سالروز هجرت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) از عراق به پاریس در چنین روزی در سال ۴۳، بیان داشت: این هجرت منشا پیروزی بزرگ یعنی انقلاب اسلامی شد .

امام جمعه موقت رفسنجان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی تصریح کرد: نظم و آرامشی را که در داخل کشور داریم مدیون تلاش ها و زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم و رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها از این نیرو اعلام رضایت فرمودند.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع ۷۰۰ هزار نفر بسیجیان در مراکز استان ها و در تهران در محضر فرماندهی کل قوا رهبر بیدار انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) اظهار داشت: برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج در قالب ۷ هزار و ۱۴ گروه خدمت جهادی و ساخت و تکمیل یک هزار و ۹۷۳ مرکز بهداشتی، آموزشی، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی نشان داد که بسیج تنها برای جنگ نظامی نیست برای خدمات رسانی و سازندگی نیز هست.

حسینی گفت: به فرموده ی رهبری بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، امام(ره) فرمودند به کمک این بسیجی ها خواب راحت را از چشم مستکبرین عالم کوتاه خواهم کرد و همین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به توقف افزایش قیمت ارز و سکه و پایین آمدن چند هزار تومان قیمت انها تصریح کرد: این وضع موجب کاهش قیمت بسیاری از کالاها شد و درس بزرگی بود، خرید فروش پول از نظر شرعی نیز درست نیست که انسان با پول پولدار شود و بعدا بوی رشوه و ربا هم پیدا شود .

حسینی خاطر نشان کرد: ما از این گردنه هم عبور خواهیم کرد و اگر آمریکا بخواهد از طریق آخرین حربه که تحریم اقتصادی است ما را به زانو در آورد ملت ما با صبر انقلابی خودشان و با استفاده از کالاهای داخلی آخرین سیلی را به گوش آمریکا خواهند زد.

وی با اشاره به پاسخ قاطع و صریح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات گروهک تروریستی در اهواز تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند زمان بزن و در رو گذشته است،  ایران در همه زمینه ها مقتدر است سپاهیان پاسدار انتقام شهدای اهواز که در بینشان شهید چهارساله بود را گرفتند و با اربابان این تروریست ها نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت ملی خود با هیچکسی تعارف ندارد.

حسینی همچنین با اشاره به صدور رای دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی آن هم با اتفاق آرا تصریح کرد: پس از خروج آمریکا از برجام و بازگرادندن مجدد تحریم ها وزارت خارجه کشورمان اقدام به طرح شکایت در دادگاه لاهه نمود و صدور قرار موقت این دادگاه که لازم الاجراست حقانیت جمهوری اسلامی و غیر مشروع و ظالمانه بودن تحریم ها علیه ایران و شهروندان ان را بار دیگر نشان داد.

امام جمعه موقت رفسنجان همچنین ۱۷ مهرماه روز جهانی پست را گرامی داشت و این روز را بهانه ای برای تقدیر از نیروهای خدمت رسان شبکه پستی کشورمان دانست.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام سید محمود حسینی:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان