نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 153241
نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص محمد رسول الله(ص) صبح امروز با حضور رزمندگان این گردان، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص محمدرسول الله(ص) با حضور جمعی کثیری از رزمندگان این گردان در دفاع مقدس از شهرهای مختلف استان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین خانواده های معظم شهدای گردان ۴۱۰ غواص و جمعی از مسئولین رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

به رسم گردهمایی های هرساله گردان ۴۱۰ غواص رزمندگان این گردان از شهرهای دور و نزدیک استان گرد هم آمدند تا بار دیگر یاد کنند از دلاورمردی هایشان در هشت سال دفاع مقدس و یاران شهیدشان و بار دیگر پایبندی خود را به ارزش های انقلاب و شهداء اعلام نمایند.

آنچه که حرف همه ی این رزمندگان جان بر کف بود استمرار حضور پرصلابتشان در میدان دفاع از این مرز بوم و حریم ولایت است.

رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص بار دیگر جمع شدند و از خاطرات استقامت های دفاع مقدس گفتند و البته بر استقامت در شرایط کنونی کشور نیز تاکید کردند.

هرندی مشاور امور فرهنگی دانشگاه ولی عصر و از آزادگان و رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص در این مراسم اظهار داشت :افتخار می کنیم که جامعه ما شهدایی را پرورش داده اند که باعث افتخار جامعه امروز شدند .


وی بیان داشت :افتخار می کنیم به همسران شهیدی که جهاد با همسران خود را تجربه کرده اند که هنوز هم جهادشان را در این مسیر تداوم بخشیده اند و همچون روزگاران گذشته به یمن حضور امام راحل و عشق او در دلها و پیروی از مقام معظم رهبری و تاسی از وصیت نامه شهدا و تمسک به ولایت ائمه معصومین و ایمان به خدا دلگرم ادامه دهنده مسیر هستند .
وی اضافه کرد :مسلما امت اسلامی روزهای سختی را در گذشته از سر گذرانده است و با همراهی و وحدت روزهای دشوار را از سر خواهند گذاراند و ثابت خواهد کرد که ملتی که ولایتمدار امام حسین (ع) و رهبری است ترس از سختی ندارد .

نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص در رفسنجان با خاطره گویی های رزمندگان و جانبازان همراه بود و در پایان این مراسم رزمندگان در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر حضور بهم رساندند و البته حضور در کنار مرقد شهید صادقی تنها شهید گردان ۴۱۰ در روستای کورگه و گلزار شهدای لاهیجان از دیگر برنامه های این محفل صمیمی بود.

              

برچسب ها:
تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان گردان 410 غواص نهمین گردهمایی رزمندگان گردان 410 غواص محمد رسول الله(ص)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان