رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان مطرح کرد:

۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) در رفسنجان احداث و بهسازی شد

  • شناسه خبر: 153169
۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) در رفسنجان احداث و بهسازی شد

رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان گفت: طی ۸ ماه اخیر، ۲۵ واحد شهری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال احداث و  ۳۶ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال بهسازی شد.

خانه » اجتماعی » ۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) در رفسنجان احداث و بهسازی شد

به گزارش خانه خشتی ، محمد شمسی رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان به بیان گزارشی از عملکرد ۸ ماهه اخیر این کمیته پرداخت و گفت: یک ریال از وجوهای که از مردم شریف و نوع دوست رفسنجان جمع آوری می شود نه تنها در شهر دیگر حتی در سرفصل های دیگر هم مصرف نمی شود و حتی اجازه چنین کاری داده نشده است.

وی بیان داشت: در مدت مذکور ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با سرانه ۵ میلیون تومان صرف خرید جهیزیه و اهدا به خانواده های نیازمند شده است.

شمسی افزود: ۲۵ واحد شهری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال احداث و  ۳۶ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال بهسازی شد.

وی تصریح کرد: در این مدت ۱۴۸ مورد سرویس بهداشتی با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث شد و در مجموع تعمیرات کلی و اساسی و جزئی ۵۲۳ مورد در سطح شهرستان انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان خاطر نشان کرد: طی هشت ماه گذشته ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینه مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی همچنین در خصوص اعطای وام کارگشایی و اشتغال به مددجویان بیان داشت: ۴۸۹ مورد وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعطا شد که ۸۰ درصد مددجو و مابقی افراد نیازمند غیر مددجو هستند و ۱۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال وام اشتغال پرداخت گردیده است.

شمسی خاطر نشان کرد: در زمینه ی کمک به بیماران صعب العلاح و حوزه درمان ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۱۶۰ بیمار صعب العلاج و سرطانی داریم سرطانی که این میزان کمک در مقابل هزینه های بسیار بالای دارو ناچیز است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) رفسنجان گفت: از ابتدای امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلییون ریال کمک هزینه دانش آموزی جمع اوری و به دانش آموزان نیازمند اهدا گردیده است.

برچسب ها:
جشن نیکوکاری کمیته امداد امام(ره) رفسنجان محمد شمسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان