در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان مطرح شد:

اختصاص تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور به دانشجویان / دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه ندارند

  • شناسه خبر: 153093
اختصاص تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور به دانشجویان / دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه ندارند

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت:

خانه » اجتماعی » اختصاص تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور به دانشجویان / دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه ندارند

به گزارش خانه خشتی ؛ علیرضا محدثی  رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس منطقه ۸ دانشگاه های پیام نور روز گذشته با حضور در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان با حضور هیات همراه از بخش های مختلف این واحد و گلخانه ها و استخر پرورش ماهی این واحد بازدید کرد.

وی درحاشیه ی این بازدید در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت :دانشگاه پیام نور امسال تسهیلات خوبی را در بحث شهریه دانشگاه و هم در سیستم گلستان به صورت اقساطی ارائه می دهد به شکلی که خود دانشگاه این کار را رسما انجام می دهد .
وی افزود : روال کار به این صورت است که دانشجو قبل از شروع ترم و امتحانات پایان ترم اقساط شهریه را پرداخت می کند شهریه ثابت توسط دانشجو پرداخت می شود و شهریه متغیر به درخواست خود دانشجو تقسیط می شود .


محدثی تصریح کرد :شکل دوم استفاده از وام صندوق رفاه می باشد که قبلا انجام میشد و با رایزینهایی که سازمان دانشگاه انجام داده است میزان این وام افزایش یافته وتعداد دانشجوی بیشتری را می تواند تحت پوشش قرار دهد .
وی عنوان داشت :استفاده از وام انصار که تقریبا همه دانشجویان اگر همه مشکل شهریه داشته باشند با معرفی دانشگاه با شرایط و ضوابط خاص و ایین نامه مشخص با سود کمتر از دو درصد ارائه می شود .
رئیس دانشگاه منطقه ۸ دانشگاه پیام نور کرمان درخصوص عملکرد بنیاد علوی هم اینچنین گفت : امور دانشجویی استانها و به تبع آن مراکز واحدهای پیام نور استان موظف شده اند براساس سهمیه اختصاص داده شده ثبت نام از دانشجویان به عمل می آورند و به بنیاد علوی معرفی و وام ارائه می شود.
دکتر محدثی با اشاره به عملکرد دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان خاطرنشان کرد : رفسنجان دومین مرکزی است که در ان حضور پیدا کردیم این شهرستان به لحاظ امنیتی و قدمت و به لحاظ ظرفیت های علمی و اجرایی داراست یکی از مراکز اصلی دانشگاه های پیام نور کرمان محسوب می شود.


وی ضمن اظهار امیدواری که بتوانیم پروژه های نیمه تمام مجموعه دانشگاه پیام نور را تکمیل کنیم گفت : ظرفیت خیرین در این منطقه بالاست ابتدای ساخت دانشگاه پیام نور توسط خیرین انجام شده است ادامه کار هم با عنایت خیرین صورت خواهد گرفت .

 

 

برچسب ها:
دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور رفسنجان رئیس منطقه 8 دانشگاه های پیام نور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان