داور استانی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان:

رفسنجان به عنوان نماینده کرمان در جشنواره فیلم فجر عملکرد بسیار خوبی داشته است

  • شناسه خبر: 15195
رفسنجان به عنوان نماینده کرمان در جشنواره فیلم فجر عملکرد بسیار خوبی داشته است

سید علی میرافضلی از داوران جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، برگزاری جشنواره فجر را رویداد مهم و منحصر بفردی عنوان کرد و گفت: جشنواره فجر در رفسنجان در راستای ارتقاء فرهنگی شهر برگزار شد که با حضور گسترده مردم رونق یافت. وی ادامه داد: حضور مردم در جشنواره […]

خانه » رفسنجان به عنوان نماینده کرمان در جشنواره فیلم فجر عملکرد بسیار خوبی داشته است

سید علی میرافضلی از داوران جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، برگزاری جشنواره فجر را رویداد مهم و منحصر بفردی عنوان کرد و گفت: جشنواره فجر در رفسنجان در راستای ارتقاء فرهنگی شهر برگزار شد که با حضور گسترده مردم رونق یافت.

وی ادامه داد: حضور مردم در جشنواره در ایجاد روحیه و شور و شعف و هیجان آنان تأثیر بسزایی داشته است و نشان از رضایت مردم دارد.

میرافضلی هدف حامیان جشنواره را کمک به ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی شهر اعلام کرد و افزود: رفسنجان به عنوان نماینده کرمان در جشنواره فیلم فجر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی با اعلام اسامی نهایی هیئت داوران در جشنواره فجر در رفسنجان، اظهار داشت: تیم داوری جشنواره متشکل از آقایان مسعود فراستی، فریدون جیرانی، فرهاد اصلانی و خانم لاله اسکندری می باشد که انتخاب و داوری آنان به صورت نهایی در آیین اختتامیه اعلام می شود و کاندیدای دریافت سیمرغ جشنواره نداریم.

داور استانی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، تصریح کرد: نتایج هیئت داوران در رفسنجان با نتایج داوری در جشنواره تهران تفاوت های زیادی دارد.

وی در خصوص ملاک های داوری و حضورفیلم اولی ها در بخش سودای سیمرغ به خبرنگار خانه خشتی گفت: فیلم های وارد شده به جشنواره فجر رفسنجان از لحاظ فنی و نگاه هنری به آن بررسی می شوند که در این میان فیلم اولی ها هم حضور دارند.

برچسب ها:
اصلانی جیرانی رفسنجان سید علی میرافضلی فراستی،اسکندری فیلم فجر هیئت داوران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان