فرمانده جدید سپاه رفسنجان عنوان کرد:

ضرورت تعمیق انقلابی گری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 151918
ضرورت تعمیق انقلابی گری در رفسنجان

فرمانده جدید سپاه رفسنجان تعمیق انقلابی گری در رفسنجان را یکی از برنامه های خود در این شهرستان عنوان کرد.

خانه » سیاسی » ضرورت تعمیق انقلابی گری در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی , سرهنگ علی اکیر شاهرخی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد در خصوص برنامه های مدنظر خود برای شهرستان اظهار داشت: برگرفته از بیانات نورانی فرمانده معظم کل قوا به دنبال دو حرکت در سپاه خواهم بود پیش روندگی و پیش برندگی که امیدوارم بتوانیم با همکاری هم این کارها را انجام دهیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: یکی از بخش های کارنامه ی سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است وجریانات مختلف در اتفاقات جناحی نتوانست سپاه را از مسیر خود منحرف کند.

شاهرخی تعمیق انقلابی گری در رفسنجان را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و بیان داشت: تعامل با همه ی دستگاه ها و نهاد ها و ارگان ها در جهت عمق بخشی داخلی و خدمت رسانی به مردم , احیاء روحیه ی مطالبه گری و جوان گرایی و تعامل با جوانان در همه ی ابعاد مختلف فرهنگی و مذهبی و قرانی و ورزشی در جهت داشتن رفسنجانی آباد و استوار در جایگاهی که شان و منزلت رفسنجان است را از دیگر برنامه های خود در سپاه رفسنجان می دانم.

فرمانده سپاه رفسنجان خود را شهروند افتخاری رفسنجان نامید و گفت : دوستان انقلابی , ارزشی و ولایی امیدوار هستیم که روزهای خوبی را در کنار هم در شهرستان رفسنجان داشته باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان