عزت انقلاب به برکت تبعیت از ولی فقیه است

  • شناسه خبر: 151869
عزت انقلاب به برکت تبعیت از ولی فقیه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عزت انقلاب به برکت اسلام و اطاعات از امام امت است، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد آنچه به اسلام و انقلاب ضربه می زند عدم اطاعت امت از نائب امام زمان است.

خانه » رفسنجان » عزت انقلاب به برکت تبعیت از ولی فقیه است

به گزارش خانه خشتی ، سردار ابوحمزه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان که روز گذشته در محل ناحیه مقاومت شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به درس های حادثه کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار عزاداری ها و سینه زدن ها باید از درس های عاشورا عبرت بگیریم و در این زمان تکلیف خود را نسبت به ولایت، اسلام و ارزش های کشور به بهترین شکل انجام دهیم.

وی افزود: با کالبد شکافی حادثه کربلا کسانی را که در این جریان نقش داشتند را می شناسیم، همان نقش را در جامعه امروز می بینیم و درست همان حوادث در کشور تکرار می شود.

ابوحمزه با برشمردن جریانات موثر در حادثه کربلا بیان داشت: جریان خوارج اولین جریانی است که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند اهل ذکر و عبادت بودنداما آگاهی و شناخت دقیق از اسلام نداشتند و همین عامل موجب تحجر آنان شد و در برابر امام حسین ایستادند و جنایت کردند.

وی افزود: خوارج امروز طالبان و داعش هستند، جریان شیعه انگلیسی است که چهارده شبکه در انگلیس در اختیارشان قرار گرفته تا در مقابل ارزش های اسلام بایستند.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: کسانی که فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ را رقم زدند مدعیان یار امام قبل و بعد از انقلاب بودند و بعد از امام(ره) مقابل رهبری ایستادند در جریان فتنه هرچه رهبری فریاد زدند  که در فتنه شما موج را ایجاد می کنید و دشمن موج سواری می کند همین اتفاق افتاد و دهها نفر شهید و مجروح شدند.

وی ادامه داد: دنیاطلبهایی که به دنبال مقام، پول و شهوت بودند نیز به نصیحت های امام حسین توجه نکردند و الان هم جنایات آمریکا و اسرائیل و ایادی آنان شبیه همین هاست، هدفشان تغییر در رفتار، تغییر در گفتار و تغییر نظام جمهوری اسلامی است و همان چیزی است که یزید می خواست.

ابوحمزه گفت: دسته دیگر از نقش های حادثه کربلا حدیث نفس من و شماست خواص جامعه و بعد عوام آن، کسانی که در زمان امام(ره) دم از ولایت می زدند امروز عنوان می کنند  که ما شخص ولی فقیه را قبول نداریم، مسئولی که الان مقابل انقلاب ایستاده وابسته به دنیا و ثروت شده است و هرچه رهبری از اقتصاد مقاومتی، مدیران دو تابعیتی و مفاسد اقتصادی می گوید این حضرات تبعیت نمی کنند چرا که دچار شک و تردید و انفعال هستند.

وی با بیان اینکه کربلا نماد تبعیت از ولی فقیه بود تصریح کرد: دسته دیگر نقش دهندگان حادثه کربلا ۷۲ تن یاران امام حسین هستند که حضرت انان را امتحان کرد و امروز انقلاب اسلامی به اینطور افرادی نیازدارد و شهدا اینچنین بودند که انقلاب علیرغم فراز و فرودهای فراوان با سربلندی راه خود را ادامه می دهد به خاطر این خون هاست.

سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد: اگر امتی از امام برحقش اطاعت کند اسلام سربلند است و بیانات امام انجام می شود و اگر تبعیت نکند اسلام در غربت قرار میگیرد و شرایط زمان امیر المومنین استخوان در گلو و خار در چشم می شود، امت چوب میخورد و ذلیل می شود.

وی تصریح کرد: عزت انقلاب به برکت اسلام و اطاعات از امام امت است، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد آنچه به اسلام و انقلاب ضربه می زند عدم اطاعت امت از نائب امام زمان است.

ابوحمزه گفت: باید عاشورا را از این منظرها مورد مطالعه قرار داد به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در عاشورا اخلاق، درس ها و عبرت هاست که مهمتر از همه عبرتهای عاشوراست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش های مخلصانه، تکلیف گرایانه و ولایی سرهنگ علی سلطانی فرمانده سابق سپاه رفسنجان و همچنین قدردانی از خانواده ایشان در همراهی وی در این مسئولیت، سرهنگ علی اکیر شاهرخی را به عنوان فرمانده جدید معرفی نمود و اظهار داشت: انتظار داریم امام جمعه، روحانیت، شورای تامین، شورای اداری، پاسداران بسیجیان کمک لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: سرهنگ شاهرخی انسانی فهیم، توانمند و مدیری لایق است و امیدواریم با توجه به ظرفیت عظیم شهرستان رفسنجان در قبل و بعد از انقلاب اقدامات موثر صورت پذیرد.

 

 

برچسب ها:
تبعیت تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان سردار ابوحمزه عزت انقلاب فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ولی فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان