معارفه فرمانده جدید سپاه رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 151868
معارفه فرمانده جدید سپاه رفسنجان / گزارش تصویری

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان عصر امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » معارفه فرمانده جدید سپاه رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز طی مراسمی با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان کرمان، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و کادر ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ، سرهنگ علی اکبر شاهرخی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان معرفی شد و از زحمات سرهنگ علی سلطانی فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ شاهرخی پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند و همچنین مسئولیت های اطلاعات و بازرسی سپاه منطقه، بازرسی، جانشین و فرماندهی سپاه کوهبنان را بر عهده داشته است.

سرهنگ سلطانی فرمانده سابق سپاه رفسنجان نیز طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله به سمت معاونت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان منصوب گردید.

سرهنگ سلطانی در این آیین ضمن خیر مقدم اظهار داشت: مدتی را به عنوان خدمتگزار برای بسیجیان انجام وظیفه نمودم که در جلسات تعاملی و کاری که با پایگاههای مقاومت، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، آموزش و پرورش ، کانون ها و پایگاههای محلات داشتیم زحمت بر روی شانه شما بود و در همه اقدامات از کارهای فرهنگی تا اردوهای جهادی بسیجیان از ما جلوتر بودند.

وی افزود: در موضوعات شهرستان سعی کردیم در کنار مسئولین متولی امر باشیم تا برای مردم خدمتی کنیم، اگر نقطه قوت و موفقیتی است جز همکاری شما مسئولین و تلاش بسیجیان نبوده است و هر کاستی و نقصی را به حساب بنده بگذارید.

سلطانی گفت: از همه بزرگواران امام جمعه، حوزه ها علمیه، دانشگاهها، رده های مختلف بسیج به ویژه خانواده های معظم شهدا، همکاران شورای تامین، نیروی انتظامی، گروه۶۵ صاعقه، فرمانداری و سایر ادارات قدردانی می کنم که بنده کمک کردند تا انجام وظیفه نمایم.

فرمانده سابق سپاه رفسنجان بیان داشت: بنده با فرمانده جدید آشنا هستم وی فردی با روحیه فرهنگی و عالی است و از مسئولین و رده های مقاومت بسیج شهرستان درخواست همراهی با وی را دارم.

        

برچسب ها:
سرهنگ علی اکبر شاهرخی سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان