فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:

ضرورت ورود بسیج به بحث رسانه در مقابله با عملیات روانی دشمن

  • شناسه خبر: 151859
ضرورت ورود بسیج به بحث رسانه در مقابله با عملیات روانی دشمن

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: اهالی رسانه در فضای رسانه ای بهترین سربازانی هستید که می توانید ورود پیدا کنید و نیاز بود که بسیج رسانه نیز راه اندازی شود.

خانه » اجتماعی » ضرورت ورود بسیج به بحث رسانه در مقابله با عملیات روانی دشمن

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و هجمه دشمن در بحث فرهنگی و رسانه ای و برای مقابله با این هجمه نیاز است که در تشکیلات بسیج نیز جایگاهی ویژه برای اهتمام به رسانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشورمان در حال رقم خوردن است تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه مقابله با جنگ فرهنگی است کمااینکه رهبر فرزانه انقلاب نیز از سالها قبل هشدار می دانند به تهاجم فرهنگی دشمن و مقابله در برابر آن.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: زمینه امروز جنگ اقتصادی است که با یک عملیات روانی و رسانه ای همراه است و باید کسانی باشند که مقابله کنند ، یک نیروی رزمی و بسیجی که در برابر دشمن این هجمه زهر آلود دشمن دفاع کند .
وی تصریح کرد: آنچه که رد حال رخ دادن است این است که تاثیر عملیات روانی حتی اثرش از تحریم های دشمن بیشتر است گاهی خودمان این موضوع را رقم می زنیم و جنگ بسیار سخت اتفاق می افتد، در جنگ اقتصادی ضربه اصلی به محرومین جامعه وارد می شود.

سلطانی بیان داشت: آمریکایی ها امسال را تاریخ مقرر کردند برای نابودی ایران که این گردنه را باید رد کنیم و آنچه که مد نظر رهبری است دلگرم کردن مردم به نظام و انقلاب است و این وظیفه بر عهده مسئولی و غیر مسئول گذاشته شده است.

وی تصریح کرد:  اهالی رسانه در فضای رسانه ای بهترین سربازانی هستید که می توانید ورود پیدا کنید و نیاز بود که بسیج رسانه نیز راه اندازی شود.
سلطانی بیان داشت: آنگاه که تهدیدی متوجه کشور شد هر رسانه با هر نگرش و هر سلیقه ی سیاسی باید به میدان آید تهدید که امد دیگر چپ و راست نمی شناسد ، باید هنرمندانه وارد شویم محتوا تولید کنیم و آن را به مردم ارایه دهیم.

برچسب ها:
بسیج بسیج رسانه رفسنجان رسانه سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان