فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

ضرورت آمادگی کشور در حمایت از دستاوردهای نظام و انقلاب

  • شناسه خبر: 151790
ضرورت آمادگی کشور در حمایت از دستاوردهای نظام و انقلاب

فرماندار رفسنجان گفت: ضرورت دارد که جامعه ی ما و بسیج ما همیشه این امادگی را داشته باشد که از دستاوردهای نظام و انقلاب و از سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » ضرورت آمادگی کشور در حمایت از دستاوردهای نظام و انقلاب

علیار اسکندری نسب در حاشیه ی رزمایش سپاهیان محمد رسوالله ۲ در رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی عنوان کرد: این رزمایش اعلام آمادگی گردان های بیت المقدس در آستانه ی هفته ی دفاع مقدس است.
وی افزود:رزمایشی که سپاه پاسداران و نیروهای بسیج برگزار میکنند درراستای آمادگی نیروهای بسیجی برای بحران های پیش روی نظام و انقلاب است.
اسکندری گفت: اینکه ما در استانه ی تهدید های جدی نظام بین الملل به سرکردگی آمریکا قرار داریم و آن ارتش بیست میلیونی که حضرت امام و مقام معظم رهبری در تداوم آن تاکید داشتند ضرورت دارد که جامعه ی ما و بسیج ما همیشه این امادگی را داشته باشد.
فرماندار رفسنجان اظهار داشت:بسیج به عنوان شجره ی طیبه ای که حضرت امام از آن نام بردند به عنوان یک سازمان مردمی و خودجوش از بطن مردم که صاحبان اصلی این نظام هستند، ضرورت دارد که همیشه این امادگی را داشته باشند که از دستاوردهای نظام و انقلاب و از سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان