فرمانده سپاه رفسنجان عنوان کرد:

نمایش اقتدار نظام در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)

  • شناسه خبر: 151786
نمایش اقتدار نظام در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی محمدرسول الله(ص) دشمنان ما اقتدار نظام را توسط بسیجیان می بینند و مواظب صحبت های خود درباره جمهوری اسلامی هستند.

خانه » آخرین اخبار » نمایش اقتدار نظام در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در حاشیه ی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله ۲ توسط گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه رفسنجان از صبح امروز آغاز شده است و پیاده روی و ستون کشی از چهارراه سپاه تا میدان ابراهیم توسط بسیجیان و ستون کشی خودرویی به سمت اردوگاه شهید میرافضلی انجام میشود.

وی افزود: تمرینات تاکتیکی ,کلاس های آموزشی و نماز جماعت از برنامه های امروز رزمایش است و فردا صبح صبحگاه مشترک بسیجیان با حضور مسئولین شهرستان برگزار میشود.

سلطانی شعار رزمایش را وحدت,ایستادگی و پیشرفت عنوان کرد و حفظ انسجام و محک زدن امادگی خود و دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پیامدهای این رزمایش برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در طول این رزمایش گروه های جهادی در بحث محرومیت زدایی در کنار دولت و مسئولین به محرومین کمک میکنند و ۲۰ گروه جهادی به حاشیه ی شهر و روستاها اعزام می شود.

وی اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش دشمنان ما اقتدار نظام را توسط بسیجیان می بینند و مواظب صحبت های خود درباره جمهوری اسلامی هستند.

برچسب ها:
اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله رزمایش رزمایش محمد رسول الله(ص) رفسنجان سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان