گرامیداشت تاسوعا و عاشورا از اعمال پسندیده محسوب میشود

  • شناسه خبر: 151543
گرامیداشت تاسوعا و عاشورا از اعمال پسندیده محسوب میشود

حجت الاسلام رمضانی گفت: گرامیداشت تاسوعا و عاشورا از اعمال پسندیده محسوب میشود و به همین میزان شکل عزاداری ها امسال از سال گذشته با شکوه تر انجام شود.

خانه » آخرین اخبار » گرامیداشت تاسوعا و عاشورا از اعمال پسندیده محسوب میشود

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت:
گرامیداشت تاسوعا و عاشورا از اعمال پسندیده محسوب میشود و به همین میزان شکل عزاداری ها امسال از سال گذشته با شکوه تر انجام شود. مراسمات عزاداری دشمن شکن باشد و کمر دشمن را میشکند؛ دشمن ازین لباس سیاه در وحشت و ناراحت است و توطئه دشمن را خنثی میکند و اینکه امام راحل فرمودند:”هرچه داریم از محرم و صفر است و این یک واقعیت و حقیقت محض است.
وی افزود: امام روح الله که میفرمایند:”کل یوم عاشورا” یعنی مقابله همیشگی با ظلم تا سرحد شهادت. یک آقایی این روزها بیان کرده که درس عاشورا یعنی تعامل، گفتگو و مذاکره با دشمن. اصلا چنین چیزی نبوده و این دروغ است. کجای عاشورا تعامل، گفتگو و مذاکره بود؟!! اول درس علشورا ظلم ستیزی و مبارزه با انحراف است. هدف قیام عاشورا شکست حکومت بنی امیه بود و امروز هم بنی امیه وجود دارد اما به شکل آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی حکومت های مرتجع.
خطیب جمعه رفسنجان باتوجه به جنگ رسانه و اقتصادی اخیر عنوان کرد: با جنگ رسانه ای دشمن چه دشمن بیرونی و چه دشمن داخلی غرب گرا و غارتگر وظیفه و مسئولیت نیروهای انقلابی چیست؟ آنچه مسلم است این نظام به برکت پیروزی انقلاب و با تلاش و فداکاری نیروهای ارزشی و انقلابی و رهبری رهبر کبیر انقلاب برای حفظ و بقای اینانقلاب به رهبری های خردمندانه و حکیمانه حضرت امام خامنه ای محقق گردیده و برای حفظ و تداوم این انقلاب حال وظیفه همه نیروهای انقلابی است که با مدیریت هوشمندانه و تأسی گرفتن از رهنمود های رهبر انقلاب برای حفظ و تداوم این انقلاب مجاهدت نمود.
رمضانی پور اضافه کرد: هرگز نباید صحنه را خالی کرد، هرچند عده ای با تصرف کرسی های مدیریت به دنبال بی بند و باری و هرزگی و ترویج گناه در جامعه باشند. به هرحال شما مردم انقلابی و نیروهای ارزشی و انقلابی سنگین و خطیر است.

امام جمعه رفسنجان در پایان باتوجه به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق تصریح کرد: حمله موشکی سپاه در این زمان هم مقابله با تروریسم بود که در شمال غرب ظلم کردند و یازده نفر از نیروهای نظامی را شهید کردند و همچنین تهدیدات ابر قدرت ها؛ اما نمیدانند که این موشک های ما فقط نقطه زن است.
امروزه ک آمریکایی ها در مورد صلاح موشکی ما بحث میکنند اما دلیل ندارد. برای چه معطل میکنید؟!! برای چه دل خوش میکنید؟!! فکر میکنید آمریکایی ها گُل بر سر ما می پاشند؟!! اینهمه مذاکره که درسالهای گذشته صورت گرفت چه ارمغانی برای ما آورد؟!! هنوز هم متاسفانه دست از برجام نمیکشند و فکر میکنند بهترین دستاورد بوده درحالی که هیچ نبوده است و گرفتاری هایی هم ایجاد شده که به خاطر سوء انتخاب های شماهم بوده است. رهبر انقلاب فرمودند:”اگر بد انتخاب کرده اید خود انتخاب کرده اید” اگر نماینده ای را انتخاب کرده اید که ترسو است و شجاع نیست این گرفتاری ها به وجود می‌آید؛ وقتی میترسند یعنی میخواهند مذاکره کنند، می‌اندازند گردن رهبر انقلاب؛ میگویند اجازه دهید مذاکره کنیم خوب میشود، میشود مثل عربستان. اُف بر کسی که میخواهد کشورش مثل عربستان ذلیل شود. چقور باید ذلت و احمق و نادانی باشد؛ اما اینها بعضی ها هستند که غرب زده و غربگرا و غارتگرند آمده اند بیت المال را به غارت برده اند. از اینهمه اختلاص هایی که به وجود آمده باید بترسید. چرا از دولت های اروپایی میترسید اما از خدا و اهل بیت نمیترسید؟!! امیدواریم سر عقل بیایند و از درس عاشورا که ذلت ناپذیری است بهره گیرند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان