رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد :

مداحان و هیات های مذهبی بصیرت داشته باشند

  • شناسه خبر: 151393
مداحان و هیات های مذهبی بصیرت داشته باشند

رئیس دادگستری رفسنجان گفت : مداحان و هیات های مذهبی باید بصیرت داشته باشند و درگیر کانال های مذهبی وهابی و سنی قرار نگیرند ومواظب هزینه هایی که صادق شیرازی به برخی هیات ها می دهد باشند تا در دام این خانواده نیفتند چراکه شروطی گذاشته شده است که مخالف فرهنگ شهادت و محرم است .

خانه » رفسنجان » مداحان و هیات های مذهبی بصیرت داشته باشند

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام مهدی  پور محمدی عصر دیروز در جلسه توجیهی و اموزشی سرهیات های مذهبی شهرستان رفسنجان اظهار داشت :وجود مقدس امام حسین (ع) شمع محفل وجود و  کشتی نجات امت اسلامی است .

وی بیان داشت :شروع انقلاب از وجود هیات های مذهبی شکل گرفت و طبق فرموده امام راحل “محرم و صفر است که انقلاب را زنده نگه داشته است “در این فضای آشوب ومسموم مجازی تنها رشته اتصال ما به خدا و دین، امام حسین (ع) است .

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد :خیلی از باورهای مذهبی در دنیای امروزی از بین رفته است امام حسین (ع) ظرفیت بزرگی است که همه را دور هم جمع می کند همه باید از این ظرفیت استفاده کنیم .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود :طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیات های مذهبی نباید سکولار باشند چراکه حرکت امام حسین (ع) خودش نوعی حرکت سیاسی بوده است تمامی اهل بیت به خاطر مسائل سیاسی به شهادت رسیدند .

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه تفکر جدایی دین از سیاست تفکر بسیار خطرناکی است گفت :مداحان و هیات های مذهبی باید به دور از سیاست و جناح بازی به مسائل زمان اگاه باشند .

رئیس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه ۸ میلیارد سایت اینترنتی در دنیا وجود دارد بیان داشت :۸ هزار کانال ماهواره ای داریم که ۲۹۰ تا از آنها فارسی زبان هستند ،۱۸۰ میلیون صفحه پربار مستهجن اینترنتی داریم که فضای جامعه ما را احاطه کرده اند در این فضای مسموم و مخرب دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است .

وی اضافه کرد :جنگ های نیابتی که توسط طالبان ،داعش و القاعده صورت می گیرد مسلمان ،مسلمان دیگر را می کشد امامان ما هم توسط مسلمانان به شهادت رسیدند .

حجت الاسلام پور محمدی تاکید داشت :کسانیکه امروز بین شیعه و سنی تفرقه می اندازند بزرگترین جرم را در تاریخ انجام می دهند .

وی اذعان داشت :مداحان و هیات های مذهبی  باید بصیرت داشته باشند و درگیر کانال های مذهبی وهابی و سنی قرار نگیرند و  مواظب هزینه هایی که صادق شیرازی به برخی هیات ها می دهد باشند تا در دام این خانواده نیفتند چراکه شروطی گذاشته است که مخالف فرهنگ شهادت و محرم است .

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت :امروز دشمن بین مردم عراق و ایران سر مسائل مذهبی و اربعین تفرقه انداخته است .

وی به بحث امنیت و آرامش در ایام محرم اشاره داشت وگفت :در ایام محرم هیات ها نباید با ایجاد سر و صدای بلندگو ،باعث سلب آرامش مردم شوند .

حجت الاسلام پور محمدی به ایستگاه های صلواتی اشاره داشت و بیان داشت :دشمن از هر حربه ای استفاده می کند تا درایام محرم  ضربه ای به مردم و جامعه وارد کنند از مسمویت گرفته تا ایجاد ناامنی در شهر، لذا مسئول ایستگاه های صلواتی باید کنترل شده و تحت نظارت باشند .

وی عنوان داشت :دستگاه های بلندگو و تجهیزات مراسم عزاداری باید توسط خود هیات و افراد شناخته شده نصب شوند و از ورود افراد متفرقه جهت بروز اغتشاش جلوگیری شود .

برچسب ها:
ایستگاه صلواتی بصیرت سکولار کانال ماهواره ای هایت های مذهبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان