فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

هدف دشمن از بین بردن فرهنگ عاشورایی است

  • شناسه خبر: 151387
هدف دشمن از بین بردن فرهنگ عاشورایی است

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت :دشمن از تمام توان ، ظرفیت خود و مثلث شوم سلفی برای به انحراف کشاندن مراسمات عزاداری استفاده می کند تا این مراسمات را به اغتشاش تبدیل نماید و فرهنگ عاشورایی را از بین ببرند .

خانه » رفسنجان » هدف دشمن از بین بردن فرهنگ عاشورایی است

به گزارش خانه خشتی ؛سرهنگ نصرالله عباسی عصر دیروز در جلسه توجیهی و اموزشی سرهیات های مذهبی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دشمن رمز موفقیت انقلاب ما را در فرهنگ عاشورای دانسته و سعی در از بین بردن ان دارد اظهار داشت :دشمن فرهنگ عاشورایی ما را هدف قرار داده است ودر جهت تغییر تبلیغ فرهنگ عاشورایی تلاش می کند .

وی بیان داشت :دشمن سعی می کند فرهنگ فاطمی و زینبی را زنان ما و حسینی و عاشورایی بودن را جوانان ما بگیرد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد :ما باید در هیات ها بصیرت ایجاد کنیم چراکه دشمن در فضای مجازی اهانت هایی به مقدسات ما وارد کرده است تا جوانان ما را به انحراف بکشاند .

عباسی عنوان افزود : امسال دشمن برای انحراف کشاندن دسته های عزاداری مخصوصا در دهه های اول محرم برنامه های خاصی را تدارک دیده است باید مواظب باشیم پشت سر ولایت و علما و مجتهدین شناخته شده خودمان حرکت کنیم .

وی خاطرنشان کرد :هیات های مذهبی خودشان باید متولی نظم و امنیت در مراسمات عزاداری باشند ما به عنوان حامی در کنار انها همکاری لازم را داریم .

فرمانده انتظامی رفسنجان تاکید داشت :هیات های مذهبی باید مواظب تحرکات گروهکهای ترویستی داخلی کشور باشند و همچنین ایستگاه های صلواتی باید کنترل شده باشد و باید بدانیم که در چه جهتی کار می کند آیا کارشان حسینی است یا نه ؟ همچنین این ایستگاه های نباید باعث آزار و اذیت مردم و ایجاد ترافیک در شهر شود .

وی یادآور شد :نفوذ منافقین داخلی کشور ، ایجاد نزاعات ساختگی ،بزرگ نمایی و اقدام به فیلم برداری از مراسمات و گرفتن سوژه، ایجاد هر گونه تفرقه و اغتشاش ، پخش اعلامیه علیه نظام هدف دشمن است  و دشمن در این راستا برای از بین بردن فرهنگ عاشورایی کوتاهی نخواهد کرد لذا مسئولین هیات ها و ایستگاه های صلواتی از ورود افراد ناشناخته و مشکوک جلوگیری کنند .

عباسی بیان داشت :دشمن از تمام توان ، ظرفیت خود و مثلث شوم سلفی برای به انحراف کشاندن مراسمات عزاداری استفاده می کند تا این مراسمات را به اغتشاش تبدیل نماید و فرهنگ عاشورایی را از بین ببرند .

وی ادامه داد :احتمال ایجاد درگیری بین هیات های مذهبی و ایراد سخنرانیهای تند و متشنج کردن اوضاع و تخریب افراد وجود دارد لذا باید در سایه وحدت و همدلی و به دور از جناح بازی در این راستا اقدام کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان  به امنیت در ایام محرم اشاره داشت و گفت :نیروی های بسیجی و انتظامی ما به صورت محسوس و نامحسوس در این ایام حضور فعال دارند مسئولین انتظامی برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت ها و ماشین های مردم در حاشیه مساجد حضور دارند .

 

برچسب ها:
فرهنگ عاشورایی مداحان نیروی انتظامی هیات های مذهبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان