سردار سلامی سخنران یادواره شهدای رفسنجان / مستندات شهدای شهرستان در ۵ جلد کتاب به چاپ می رسد

  • شناسه خبر: 151381
سردار سلامی سخنران یادواره شهدای رفسنجان / مستندات شهدای شهرستان در ۵ جلد کتاب به چاپ می رسد

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: ۱۱ بهمن امسال با سخنرانی سردار سلامی یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید شهرستان برگزار می‌شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » سردار سلامی سخنران یادواره شهدای رفسنجان / مستندات شهدای شهرستان در ۵ جلد کتاب به چاپ می رسد

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی با گرامیداشت ایام محرم‌الحرام اظهار داشت: کنگره سرداران و ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود و یادواره شهدای شهرستان یازدهم بهمن در رفسنجان به عنوان مقدمه‌ای برای این کنگره برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: کنگره شهدا در کرمان به ریاست استاندار و دبیری سپاه ثارالله برگزار و در شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری سپاه ناحیه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه با بیان اینکه یادواره امسال متفاوت است، تصریح کرد: آثار و مستندات شهدا را جمع‌آوری می‌کنیم و از یکشنبه آینده کار مستندسازی آثار و خاطرات شهدا شروع می‌شود.
وی ادامه داد: ۹۵۰ شهید در رفسنجان داریم و از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم که در کشکوئیه، نوق، و شهر رفسنجان در محل‌هایی که پیش‌بینی شده پدر و مادر شهید، برادر، خواهر و فرزندان شهدا حاضر شوند و خاطرات شهدا را تعریف ‌کنند و فیلمی از این خاطرات تهیه می‌شود همچنین همسنگران شهدا هم در بیان خاطرات شریک هستند.
سلطانی عنوان کرد: برای هر ۱۸۰ شهید یک کتاب چاپ می‌شود که شامل عکس، خاطرات و…است و حدود ۵ جلد کتاب در این راستا چاپ خواهد شد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم ذخیره‌ای برای آخرت خود در برابر شهدا خواهیم داشت.
وی بیان کرد: ۵۰ سال آینده شاید نسل‌ها باور نکنند شهدا چه کردند و چگونه به شهادت رسیدند که با چاپ این کتاب‌ها و مستندات باورها تقویت می‌شود و نسل‌های آینده با آثار شهدا آشنا می‌شوند و شهدا را سرمشق خود قرار خواهند داد.
سلطانی در پایان از سخنرانی سردار سلامی در یادواره شهدای رفسنجان خبر داد.

برچسب ها:
سردار سلامی فرمانده سپاه رفسنجان یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان