ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان:

شهرستان رفسنجان در جشنواره فیلم فجر، محور استان های دیگر می باشد

  • شناسه خبر: 15091
شهرستان رفسنجان در جشنواره فیلم فجر، محور استان های دیگر می باشد

فرهاد یاورزاده ناظر جشنواره فیلم فجر تهران در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی گفت: با توجه به بحث جغرافیایی و اینکه رفسنجان یکی از شهرستان های استان کرمان است، استقبال مردم خیلی خوب بوده و آمار مخاطبین بیشتر از شهرهای دیگر است. وی استان های برگزارکننده جشنواره فیلم فجر را شامل خراسان رضوی، رفسنجان، کرمانشاه، […]

خانه » شهرستان رفسنجان در جشنواره فیلم فجر، محور استان های دیگر می باشد

فرهاد یاورزاده ناظر جشنواره فیلم فجر تهران در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی گفت: با توجه به بحث جغرافیایی و اینکه رفسنجان یکی از شهرستان های استان کرمان است، استقبال مردم خیلی خوب بوده و آمار مخاطبین بیشتر از شهرهای دیگر است.

وی استان های برگزارکننده جشنواره فیلم فجر را شامل خراسان رضوی، رفسنجان، کرمانشاه، قزوین، قم، کردستان، اصفهان، فارس، گیلان و همدان عنوان کرد و افزود: این جشنواره در استان های مذکور همزمان با تهران با دو روز تأخیر برگزار شد.

ناظر جشنواره فیلم فجر تهران، شهرستان رفسنجان را از لحاظ آمار بالای مخاطب در محور استان های دیگر دانست و اظهار داشت: تبلیغات قوی در سطح شهر رفسنجان و فروش شش فیلم مهم این جشنواره یکی از دلایل جذب مخاطب بوده است.

یاور زاده با آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران جشنواره، زحمات آنان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولین برگزار میشود گرمای بیشتری به آن خواهد داد.

 

برچسب ها:
استقبال رفسنجان سینما فیلم فجر یاورزاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان