فرمانده سپاه رفسنجان در نشست خبری عنوان کرد:

رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار می شود / اعزام ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان

  • شناسه خبر: 150901
رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار می شود / اعزام ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص)۲ با حضور گردان های بیت المقدس روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار می شود.

خانه » اجتماعی » رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار می شود / اعزام ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در نشست خبری که صبح امروز با موضوع برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ با حضور جمعی از خبرنگاران در سپاه ناحیه رفسنجان برگزار شد ، با اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی و توطئه های دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: در این شرایط نیاز است که یک وحدت و ایستادگی همه جانبه در مقابل دشمن داشته باشیم تا دشمن نیز مراقب حرف زدن ها و تهدیدهایش باشد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکای خبیث در عرصه اقتصادی و فرهنگی دست به تحریم علیه کشورمان زده است لازم است که انسجام و امادگی جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود و از طرفی مردم نیز به امادگی نیروهای کشور امیدوار شوند.

فرمانده سپاه رفسنجان ” وحدت، ایستادگی و پیشرفت” را شعار رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲  عنوان کرد و بیان داشت: اولین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ از ۹ الی ۲۹ شهریورماه در قالب اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در حاشیه شهر و روستاها با همکاری بهزیستی و کمیته امداد امام(ه) صورت میگیرد .

سلطانی خاطر نشان کرد: نزدیک به ۷ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در ایام رزمایش با هدف کمک به مردم و دولت وظیفه خدمات رسانی به محرومین را انجام می دهند ، در استان کرمان ۳۰ گروه و در شهرستان رفسنجان ۲۰ گروه جهادی اعزام خواهند شد که دو گروه در قالب اردوی سلامت در مناطق محروم شهرستان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش در قالب بکارگیری گردان های بیت المقدس برگزار می شود تصریح کرد: این رزمایش در شهرستان رفسنجان با حضور گردان های حوزه های مقاومت خاتم الانبیاء، حضرت رسول(ص)، صاحب الزمان بهرمان نوق و سید الشهداء قاسم آباد در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری در اردوگاه شهید میرافضلی واقع در کیلومتر ۲۰ جاده رفسنجان به انار برگزار می گردد.

سلطانی آموزش های یگانی ، تمرین های تاکتیتکی خاص گردان ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی را از جمله برنامه های اولین روز از رزمایش عنوان کرد و گفت: در دومین روز از رزمایش صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان با حضور گردان ها، بسیجیان و مسئولین شهرستان برگزار می شود.

وی ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران در این نشست خبری بیان داشت: از تک تک رسانه ها و خبرنگاران خبرگزاری ها، سایتهای خبری و هفته نامه هایی که در پوشش خدمات بسیج به مردم یاری رسان هستند قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه رفسنجان در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برشمردن ویزه برنامه های این هفته در استان و شهرستان بیان داشت: تجمع سی هزاری نفری بسیجیان با عنوان ” اقتدار عاشورایی ” در شهر کرمان با حضور بسیجیان سراسر استان  با هدف به نمایش گذاشتن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل اراجیف و عربده کشی آمریکای جهانخوار در این هفته برگزار می شود.

سلطانی همچنین از برپایی تور رسانه ای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج در ایام رزمایش خبر داد.

فرمانده سپاه رفسنجان به عنوان دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان در پایان از برگزاری یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید سرافراز این شهرستان در ۱۱ بهمن همزمان با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان نیز اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب ها:
اردگاه شهید میرافضلی رفسنجان رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص)2 سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان