آیین تجلیل از بهورزان رفسنجان و انار برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 150742
آیین تجلیل از بهورزان رفسنجان و انار برگزار شد / تصاویر

آیین بزرگداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان و پزشکان نمونه شهرستانهای رفسنجان و انار به همت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اداره بیه سلامت صبح امروز برگزار شد.

خانه » رفسنجان » آیین تجلیل از بهورزان رفسنجان و انار برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، آیین بزرگداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان و پزشکان نمونه شهرستانهای رفسنجان و انار به همت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اداره بیه سلامت صبح امروز با حضور ۲۰۰ بهورز این دو شهرستان در تالار لوکس طلایی رفسنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر، پاکزاد رئیس دفتر نماینده، بخشی بخشدار و جمعی از دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همراه بود.

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این آیین بهورزان را حاملان پیام سلامت دانست و گفت: تا حدود ۳۰ سال پیش، ۴۰ درصد مرگ و میرهای کشور در پنج سال اول و ۸۰ درصد نیز در یک سال اول زندگی رخ می داد و تنها راه فائق آمدن بر این معضل آموزش های ساده و اولیه ای بود که باید به والدین بویژه در روستاها ارایه می شد.


وی بیان کرد: این سرآغاز جدی گرفتن نقش مهم بهورزان در روستاها بودو در سال ۱۳۶۳بهورزان در پایین ‌ترین رده شغلی وزارت بهداشت و در دورافتاده‌ ترین نقاط، عاشقانه به دنبال انجام وظیفه خود برای رفع محرومیت و بهبود وضعیت مردم روستاها هستند.
جمالزاده ادامه داد: ارتباط بیشتر بین بهورزان و افراد در روستاها، در بحث عوامل زیست محیطی بحث بیماریهای قلبی و عروقی، سرطانها، آلایندگی ها و … موجب می شود جامعه سالم تر باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سطح ارائه خدمات بهداشتی مشکلی نداریم همچنانکه در زمان جنگ هم بهترین دستاوردهای بهداشت را ارائه می شد.

 

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
اداره بیمه سلامت بهورزان رفسنجان و انار تجلیل از بهورز دانشپاه علوم پزشکی رفسنجان روز بهورز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان