امام جمعه رفسنجان :

وجود نارضایتی مجلس از پاسخ های رئیس جمهور، مسئولیت دولت را زیاد می کند

  • شناسه خبر: 150647
وجود نارضایتی مجلس از پاسخ های رئیس جمهور، مسئولیت دولت را زیاد می کند

امام جمعه رفسنجان گفت: وجود نارضایتی مجلس در پاسخ های رییس جمهور محترم مسئولیت دولت و دستگاهای اجرایی را افزایش میدهد.

خانه » سیاسی » وجود نارضایتی مجلس از پاسخ های رئیس جمهور، مسئولیت دولت را زیاد می کند

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: سال بدون محصول و کاهش محصول بر بازار و اصناف تأثیر دارد اما بدانیم نبود محصول بخش عمده ای برای گناهان است.
وی افزود:مشروبات الکلی و مواد مخدر در اشکال مختلف و فساد اخلاقی بیشتر باعث میشود از نعمات الهی دور شویم.

رمضانی پور ضمن گرامیداشت روز مباهله افزود: این روز امتیازات برجسته اهل بیت میباشد و در این ماجرا امام علی به منزله جان پیامبر و امام حسن و امام حسین به عنوان ابناء پیامبر جا گرفتند و حضرت زهرا به عنوان نساء نشان گرفته شدند.

خطیب جمعه رفسنجان باتوجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های شرکت مس سرچشمه عنوان کرد: صنعتگران و تولید کنندگان باید از این فرصت استفاده کنند.
وی ادامه داد: باید دست مافیا ها را قطع کرد، کسانی اهل رانت هستند و میخواهند پورسانت بگیرند باید دستشان قطع شود؛ ممکن است قطعه ای خوب ساخته شود و اینها بگویند خوب نیست.
وی تصریح کرد: نماینده و فرماندار محترم نیز گفته اند که قطعاتی که اینجا ساخته میشود و نیاز مس است باید خوب ساخته شود.

امام جمعه ای رفسنجان به طرح سوال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره ای داشت و تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب این طرح سوال نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی بود.
رمضانی پور ادامه داد: هم مجلس و هم رییس جمهور خوب عمل کردند؛ گرچه سوالات مختصر و سوال کنندگان از جناح رقیب بودند اما پس از رأی گیری مشخص شد که مجلس بدون نگاه حزبی رأی داده است.
وی خاطر نشان کرد: آمارهایی که داده اند بیانگر بحران آمار است و واقعا باید فکری بشود؛ این آمارها گاهی مردم را میشکند. اشتغال را باید در میدان و سر سفره مردم ببینیم لذا این آمار گرفتاری هایی را به وجود می‌آورد.
رمضانی پور گفت: وجود نارضایتی مجلس در پاسخ های رییس جمهور محترم مسئولیت دولت و دستگاهای اجرایی را افزایش میدهد. قطعا رییس جمهور محترم باید به فکر باشد و مسائلی را که نمایندگان محترم مطرح کردند و با اعلام رأی هایشان یک مشکلاتی را باید دنبالشان باشند و حل کنند.
وی تصریح کرد: وجود ضعف ها در دولت و عدم رأی اعتماد به دو وزیر در گذشته میطلبد رییس جمهور خود برای ترمیم کابینه اقدام کند؛ چرا هزینه را روی دست مجلس میگذارید؟!!
رمضانی پور بیان داشت: رییس جمهور محترم در ابتدای هفته دولت درکنار مضجع نورانی رهبر کبیر انقلاب پیمانی را در حضور امام با ملت و مردم بستند. ما تنها از ایشان میخواهیم به آن پیمان و وعده هایی که در کنار ضریح نورانی امام داده اند عمل کنند که میتواند کارساز باشد.

وی در پایان تصریح کرد: پیام های جلسه حضور رییس جمهور و نمایندگان مجلس مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشت. مجلس اگر بنا است کاری را بکند میتوانند در رأس امور باشد.

خطیب جمعه رفسنجان اظهار داشت: نظام اسلامی ما یک نظام پاسخگویی است. وحدت بین مسئولان به نمایش گذاشته شد. مجلس منافع ملت را در نظر میگیرد نه اینکه منافع جناح را.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان