مدیر مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد :

شرکت مس با ظرفیت بالای تولید و نیروی انسانی یک صنعت مطئمن برای سرمایه گذاری است

  • شناسه خبر: 150377
شرکت مس با ظرفیت بالای تولید و نیروی انسانی یک صنعت مطئمن برای سرمایه گذاری است

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: شرکت مس با ظرفیتی بسیار خوب در زمینه توسعه ،تولید ، تحقیقات ، پژوهش و ظرفیت خوبی در حوزه نیروی انسانی می تواند به کمک سرمایه گذاران بیاید .

خانه » اقتصادی » شرکت مس با ظرفیت بالای تولید و نیروی انسانی یک صنعت مطئمن برای سرمایه گذاری است

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین احمدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه در بستر اقتصاد مقاومتی که عصر امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت:شرایط موجود در کشور و استان همه دست به دست هم داده تا شرایط سختی بر مردم حاکم شود .
وی بیان داشت :در گذشته شهرستان و استان بنا به ضرورتشان در حوزه های صنعتی و اقتصادی وارد نشده اند استان قطب کشاورزی بوده است در حوزه های صنعتی خیلی ورود نکرده است .
احمدی تصریح کرد :بنا بر مشکلاتی که بر کشاورزان وارد شده است لازم است بر عقایدمان بازنگری شود باید از فرایند کشاورزی به سمت صنعتی شدن پیش برویم .
وی افزود :شرایط دنیا به سمتی می رود که در راستای اقتصاد مقاومتی باید به سمت بومی سازی قطعات و استفاده از پتانسیل صنعتی و داخلی هدایت شویم .
مدیرمجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه اقتصاد باید بتواند بر فشار و تحریم ها غلبه کند عنوان داشت : اهداف اقتصاد مقاومتی باید در راستای مقاوم سازی هر مجموعه ای در مقابل تنش ها و مشکلات باشد برای برون برفت از شرایط بحرانی یک درخت کوچک در مقابل طوفان از بین می رود اگر تنومند و قوی شود مقاومت خواهد کرد .
وی اضافه کرد : در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود اقتصاد مقاومتی بک بحث مهمی است که ما را ملزم می کند به سمت تولید داخلی پیش رویم .
احمدی بیان داشت :شرکت مس به عنوان یک ظرفیت بسیار خوبی در زمینه تولیدات معدنی و ذخایر معدنی و موقعیت خوبی که در دنیا دارد می توانیم بگوئیم جزو ده کشور اول دنیا هستیم در حوزه تولید هم درآسیا رتیه برتری داریم خودش را مستثنی از حضور در جوامع بین المللی نمی داند .
وی تاکید داشت :سیاست شرکت مس استفاده حداکثری از پتانسیل و ظرفیت های داخلی است و خودش را متعهد می داند که در این مسیرها کار کند .
احمدی یادآور شد :مواد مصرفی ، قطعات کارخانجات ومایحتاجی که توجیه اقتصادی دارد برنامه ریزی می شود که از شرایط موجود حداکثر استفاده را بشود .
وی ادامه داد :شرکت مس با تولید خودش بسیاری از قطعات خود را در داحل کشور تولید می کند و وابستگی خودش را به خارج کم کرده است .
مدیر مجتمع مس سرچشمه بیان داشت :شرکت مس با تشکیل کمیته ساخت داخل ،قصد دارد از پتاسنیل دانشی استفاده کند تا در پایان دوره کارنامه خوبی در این زمنیه داشته باشد.
وی گفت :اگر شعاری فکر نکنیم باید بدور از شعار زدگی و احساس زیرساخت تولید داخلی را بنا کنیم ،پیرامون خود را شناسایی کنیم و صنعت به تنهایی نمی تواند راه را هموار کند و موتور محرکه تولید باشد .
حسین احمدی عنوان داشت :همه واحدهای قانونی و قضایی کمک کنند در حوزه مسئولیت های اجتماعی و حوزه ساخت و تولید ،جامعه ذی نفعان ما تامین کننده کالا و صادرکننده هستند باید از ظرفیت های آنها استفاده کرد .
وی اضافه کرد : وظیفه کمیته ساخت داخلی شناسایی اولویت ها و اهداف مایحتاج شرکت است اقدامات مهندسی در خصوص اسناد و مدارک لازم در این خصوص ،مهندسی معکوس ، مجدد و کارگروه های ساخت و کنترل کیفیت تشکیل شده است و فرایندهای آن شروع شده است .
مدیر مجتمع مس سرچشمه بیان داشت :شناسایی واحدهای صنفی و ساخت و ارزیابی انها و مذاکرات اولیه با آنها اغاز شده است اقدامات قراردادی انها در دست مطالعه است .
وی ادامه داد:شرکت مس پیش قدم شده و جلساتی با صنعتگران بزرگ برگزار کرده است باید از فضای رقابتی در قطعات مصرفی استفاده کرد با توجه به ظرفیت شرکت مس در حوزه های دیگر برای توسعه زیرساختهای اموزشی و منابع انسانی رایزنیهایی شده است .
احمدی گفت :کمک به برگزاری دوره های اموزشی شرکت های هدف و کمک به پیاده سازی استانداردها در زمنیه تولید و ساخت از جمله فعالیتهای ما بوده است .
وی اذعان داشت :نمایشگاه امروز در زمینه تامین کالا ، ایجاد روشهایی که به صنعتگران کمک خواهد کرد می باشد شرکت مس در حوزه مهندسی و انرژی تجربه خوبی دارد و زیر ساختهای و کارگاه های تولید امکان فراهم شده که تعامل صورت گیرد .
احمدی بیان داشت : طرح های توسعه که امکان جذب سرمایه گذار خصوصی را دارهستند معرفی شده اند شرکت امادگی دارد در حوزه های سرمایه گذاری طرح ها را معرفی کند و با سرمایه گذار تعامل داشته باشد .
وی افزود :شرکت مس در حوزه پژوهش و تحقیقات ظرفیت های خوبی دارد که امادگی همکاری را دارد در شرکت های زیر مجموعه مس شرکت های معدنی اماده ارائه اطلاعات هستند .
مدیر مجتمع مس سرچشمه عنوان داشت :دغدغه های صنعتگران را جویا شدیم همه باید همکاری کنیم که از بحران عبور نمائیم شرکت مس با ظرفیتی بسیار خوب در زمینه توسعه ،تولید ، تحقیقات ، پژوهش و ظرفیت خوبی در حوزه نیروی انسانی می تواند به کمک سرمایه گذاران بیاید .

برچسب ها:
حسین احمدی سرمایه گذاری شرکت مس مدیر مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    چرا پول مردم را الکی داری خرج این همایشهای الکی میکنید در صورتی مردم رفسنجان با وجود مس دارند از گرسنگی میمیرنند همه هم میدونند حق مردم رفسنجان خورده میشه امام جمعه چند وقتی یکبار به مس گیر میده فقط مردم موندن چرا زود کوتاه میاد مثل سخنرانی روز 22بهمن کرد مردم امیدوار شدن دوباره کوتاه اومد تمام مریضی های رفسنجان از اب الوده توسط مس است خدا لعنت کنه حق مردم اینجور پایمال میش
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان