در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن رفسنجان:

مردم می گویند،برای چه آمدند

  • شناسه خبر: 15033
مردم می گویند،برای چه آمدند

خانه خشتی با مردم رفسنجان همراه شد. سوالاتی مطرح بود. این همه تبلیغات. اصلاً نه فشار اقتصادی. اما مردم پرشور تر از گذشته آمدند. دلیل این را از خود مردم جویا شدیم. به گزارش خبرنگار خانه خشتی، مردم رفسنجان با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب پیمان بستند […]

خانه » آخرین اخبار » مردم می گویند،برای چه آمدند

خانه خشتی با مردم رفسنجان همراه شد. سوالاتی مطرح بود. این همه تبلیغات. اصلاً نه فشار اقتصادی. اما مردم پرشور تر از گذشته آمدند. دلیل این را از خود مردم جویا شدیم.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، مردم رفسنجان با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب پیمان بستند و جواب دندان شکنی به استکبار جهانی دادند.

و اکنون، مردم از حضور در راهپیمایی می گویند:

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_خانم_جوان: فکر نمی کردم حضورمردم اینقدر منسجم باشد. امروز با شعار «اگر رهبر فرمانده است، گوش به حرف رهبریم» نشان دادیم تا پای جان پشت سر ولایت هستیم و جانمان را برای رهبرمان می دهیم و پیاممان به استکبار این است که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_همان خانم: در شرایط اقتصادی کنونی، اگر بخواهیم به خاطر نانمان، ولی مان را بفروشیم، خاک بر سرمان …

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_آقا_دانشجوی شیرازی:شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دهنده لبیک گفتن مردم به رهبر بود و جای تقدیر و تحسین دارد و تا زنده ایم، پشتیبان ولایت و کشورمان هستیم و اجازه نمی دهیم رهبرمان لحظه ای تنها بماند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_همان آقا: گرانی بهانه ای برای عدم حضور در راهپیمایی نیست. زیرا ما برای این انقلاب زحمت کشیدیم و خون دادیم و همیشه پای آن میایستیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_آقا_میانسال: امروز همه اقشار و توده های مردمی از راست و چپ آمده بودند و باید به شرف این مردم درود گفت. «تا حون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست»

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_همان آقا: بحث گرانی با انقلاب فرق دارد؛ انقلاب مربوط به ما و شهدای ماست، اما گرانی مقطعی است و به زودی درست می شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_آقا_جوان:حضور مردم در راهپیمایی امروز، نشان داد مردم به این انقلاب پای بندند و خدا می داند که ما تا آخر پای دین و انقلابمان ایستاده ایم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_همان آقا_جوان: امروز مردم به خاطر انقلاب و کشور و هبر و دینشان آمدند؛ مسئله گرانی کاملاً جداست.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_آقا_جوان:با حضور گرم و پر شورمان به استکبار جهانی می گوییم که ما هم چنان بر اهدافمان استواریم و راهمان روشن است و مسیرمان را تا انتها می رویم و تا پای جان ایستاده ایم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفسنجان_همان جوان: مرگ بر استکبار

برچسب ها:
22بهمن حضور مردم گرانی گفت و گو مردم پاسخ مردمی می دهند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین_ش_ر

    راهپیمایی 22 بهمن عهد دوباره ملت شهید پرور ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی است پس همیشه با بصیرت گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب خواهیم بود و میگوییم ما همه سرباز توائیم خامنه ای گوش بفرمان توائیم خامنه ای یاد یک صحبت در کتاب دوره دبستان افتادم که معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (قدس السره الشریف) فرموده اند امید من به شما دبستانیهاست حالا امام خمینی (ره) دبستانیهای آن زمان بزرگ شده اند آیا از دستشان راضی هستی؟ برای پایداری پرچم جمهوری اسلامی و کوری چشم دشمنان نظام اسلامی سه صلوات بر محمد و آل محمد با و عجل فرجهم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان