معاون سیاسی استانداری کرمان در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد :

گزینه قطعی استانداری کرمان تا هفته آینده اعلام می شود / محمد جواد فدایی قوی ترین گزینه

  • شناسه خبر: 150242
گزینه قطعی استانداری کرمان تا هفته آینده اعلام می شود / محمد جواد فدایی قوی ترین گزینه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت : تا هفته آینده گزینه قطعی استانداری کرمان اعلام می شود .

خانه » سیاسی » گزینه قطعی استانداری کرمان تا هفته آینده اعلام می شود / محمد جواد فدایی قوی ترین گزینه

حمید ملانوری در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی و کشاورزی بخش مرکزی رفسنجان که به مناسبت هفته دولت صبح امروز با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شددر گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی با تبریک هفته دولت  اظهار داشت : هفته دولت بهانه ای است براینکه پروژه هایی که دولت در طول یکسال یا دوره در قالب اعتبارات دولتی یا خصوصی انجام داده است به بهره برداری برساند .

وی بیان داشت :پروژه هایی که عملیات اجرایی آن آماده است در هفته دولت گلنگ زنی می شود تا در یک دوره زمانی مشخص به بهره برداری برسند .

ملانوری تصریح کرد :یک سری پروژه های فرهنگی اجرای می شود تا یاد این ایام گرامی داشته شود و  از زحمات کارکنان آن مجموعه تقدیر شود .

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است افزود :براساس برنامه ای که  در ستاد استانداری کرمان تدوین شده است قرار شد هم استاندار و هم معاونین به منظور سرکشی و احوالپرسی به همکارانمان در فرمانداریها به شهرهای استان سفر کنیم و در این سفرها پروژه هایی به بهره برداری برسد .

معاون استانداری کرمان گفت :امروز توفیق نصیب من شد که به رفسنجان سفر کنم و در ادامه به شهربابک سفر خواهم کرد .

ملانوری در خصوص انتخاب استاندار جدید کرمان نیز بیان داشت: بحث انتخاب استاندار در دستور وزارت کشور و دولت است در این روزها فراز و نشیب هایی در مورد کاندیدادها وجود دارد ما منتظر هستیم که تصمیم قطعی گرفته شود هنوز گزینه قطعی برای این موضوع معرفی نشده است.

وی با بیان  اینکه یکی از گزینه های احتمالی محمد جواد فدایی سرپرست فعلی استانداری است تصریح کرد :البته خود ایشان از این قضیه کناره گیری می کنند و دلشان می خواهد که تا امکانش باشد گزینه دیگری مطرح شود .

معاون استانداری کرمان عنوان داشت :همه علاقه مندیم که ایشان به دلیل اینکه تجربه های خوبی در استانداری و معاونتهای مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون دارند به سمت استانداری منصوب شوند، ایشان فردی مدیر با تجربه و با اخلاق هستند امیدواریم خود ایشان بپذیرند و دولت هم ایشان را به این مسئولیت منصوب نمایند.

ملانوری گفت : تا هفته آینده گزینه قطعی استانداری اعلام می شود .

 

 

برچسب ها:
استاندار جدید کرمان استاندار کرمان حمید ملانوری گزینه احتمالی استانداری کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان