پس از نمایش «هیس!دخترها فریاد نمی زنند»:

دخترها دیگر ساکت نمی نشینند …!

  • شناسه خبر: 15022
دخترها دیگر ساکت نمی نشینند …!

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، نمایش فیلم سینمایی «هیس!دخترها فریاد نمی زنند» ساخته پوران درخشنده پس از نمایش فوق العاده در سانس های مختلف، امروز به پایان می رسد. این فیلم که با استقبال وسیعی از سوی مردم رو به رو شد، پیامد های مثبتی داشت، به طوری که پس از پایان فیلم، مادران و […]

خانه » دخترها دیگر ساکت نمی نشینند …!

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، نمایش فیلم سینمایی «هیس!دخترها فریاد نمی زنند» ساخته پوران درخشنده پس از نمایش فوق العاده در سانس های مختلف، امروز به پایان می رسد.

این فیلم که با استقبال وسیعی از سوی مردم رو به رو شد، پیامد های مثبتی داشت، به طوری که پس از پایان فیلم، مادران و دختران جوان اشک در چشمانشان حلقه زده بود، و عده ای حاضر به شرکت در نظرسنجی خانه خشتی نشدند.

دختران جوان تصمیم داشتند از این پس حرف هایشان را با خانواده در میان بگذارند و مادران هم قصد داشتند بیشتر مراقب فرزندانشان باشند.

در کنار نظرات متفاوت مردمی، عده ای خواستار درج محدودیت سنی برای این فیلم شدند تا خانواده ها فرزندان خردسال و نوجوان خود را به سالن نیاورند.

نمایش فیلم «هیس!دخترها فریاد نمی زنند» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان در حالی به پایان می رسد که سه سانس فوق العاده را پشت سر گذاشته است و امروز ساعت ۱۶ پرونده آن تا اکران عمومی بسته می شود.

برچسب ها:
رفسنجان فیلم فجر هیس دختران فریاد نمی زنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان