نوسازی ۶ مدرسه در طرح هجرت سه در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 149805
نوسازی ۶ مدرسه در طرح هجرت سه در رفسنجان / عکس

۶ مدرسه در طرح هجرت سه در شهرستان رفسنجان نوسازی شد و امروز با حضور فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش افتتاح  گردید.

خانه » علم و فن آوری » نوسازی ۶ مدرسه در طرح هجرت سه در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ صبح امروز مراسم افتتاح مدارس نوسازی شده در طرح هجرت سه که با همکاری بسیج سازندگی و اداره آموزش و پرورش رفسنجان در تابستان امسال برگزار شد ، بصورت نمادین در مدرسه حضرت زهرا عرب آباد با حضور سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه و سید کاظم حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

سیریزی مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت رفسنجان در این مراسم اظهار داشت :طرح هجرت سه از ابتدای مردادماه آغاز  و با شرکت ۸۴ دانش آموز دختر و پسر در ۶ مدرسه در سطح شهرستان انجام شد.

وی بیان داشت : رنگ آمیزی این مدارس تقریبا ۳۵ میلیون تومان برای آموزش و پرورش هزینه داشت که با هزینه ای نزدیک به  ۷ میلیون تومان انجام گرفت و تحویل رئیس مدارس داده شد .

سیریزی گفت :این طرح به همت بسیجیان خود جوش صورت گرفته است و اگر خود مسئولین همت کنند و از پتانسیل های موجود  در ایران استفاده کنند  جوانان این توانایی را دارند که فعالیتهای ارزنده ای را انجام دهند .

وی تاکید داشت :بچه ها در این طرح با سنی که داشتند و استادکار نبودند طرح را به خوبی انجام دادند واقعا این دانش آموزان در اوج گرما همت کردند .

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان نیز بیان داشت: کار دانش آموزان  کار جهادی است که توانسته اند در اوج گرما با عشق کار کنند .

وی با بیان اینکه هیچ تفکیک و جدایی بین بسیج و آموزش و پرورش نیست افزود :نکته مثبتی که در دانش اموزان جهادی وجود دارد این است که نقش هدایتگری دیگر دانش آموزان را هم بر عهده دارند، دانش اموزان ما بسیجی هستند و اکثر بسیجیان ما دانش آموز هستند و بیشتر آمار شهدای ما هم از جامعه بسیجی است.

فرمانده سپاه رفسنجان نیز در جمع دانش اموزان جهادی بیان داشت: اگر بضاعت بیشتر بود می توانستیم این طرح را در  مدارس بیشتری اجرا کنیم این طرح هم برای دانش اموزان و مسئولین مدرسه لذت بخش است .

سرهنگ سلطانی تصریح کرد :هجرت اول بر میگردد به  اوایل انقلاب که امام راحل به مردم دستور دادند که مردم  برای کمک به کشاورزان به روستاها بروند و هجرت دوم در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است .

وی از فعالیتهای بسیجیان به عنوان هجرت سه یاد کرد و گفت :کار شما کار بسیار ارزشمندی است که اوقات تفریح را بر اجرا کردن این طرح ترحیح دادید و قطعا فعالیتهای شما در زندگی آینده شما تاثیر مثبتی خواهد داشت .

فرمانده بسیج رفسنجان اظهار امیداری کرد با تعامل بیشتر با اداره آموزش و پرورش بتوانیم شاهد فعالیتهای جهادی بیشتری در سطح شهرستان باشیم .

سرهنگ سلطانی گفت: وظیفه ما خدمات رسانی و خدمتگزاری به مردم است.

 

 

برچسب ها:
طرح هجرت سه در رفسنجان نوسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان