اصولگرایان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

  • شناسه خبر: 1498
اصولگرایان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه برخی رسانه‌ها تلاش دارند که اصولگرایان علیه سایر جبهه‌های اصولگرا حرف بزنند،گفت: برای همه موضوعات مرتبط با ایثارگران مانند اشتغال، معیشت، مسکن، دارو و درمان، امور فرهنگی و اجتماعی، بیمه های مختلف کار کرده‌ام، مجتبی رحماندوست عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌و‌گو […]

خانه » سیاسی » اصولگرایان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه برخی رسانه‌ها تلاش دارند که اصولگرایان علیه سایر جبهه‌های اصولگرا حرف بزنند،گفت: برای همه موضوعات مرتبط با ایثارگران مانند اشتغال، معیشت، مسکن، دارو و درمان، امور فرهنگی و اجتماعی، بیمه های مختلف کار کرده‌ام،

مجتبی رحماندوست عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نتایج دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران اظهار داشت: در دوره اول نام من در لیست جبهه متحد اصولگرایان بود و در تهران نفر بیست و چهارم شده و به دور دوم راه پیدا کردم.

وی ملت بزرگ ایران را پیروز واقعی عرصه انتخابات دانست و افزود: در دوره اول از حمایت جبهه متحد اصولگرایان برخوردار بودم و به غیر از چند لیست غیر مشهور و البته ارزشمند، اسمم تنها در لیست جبهه متحد قرار داشت.

رحماندوست درباره علت قرار نگرفتن نامش در لیست جبهه پایداری، تصریح کرد: بنده از ابتدای رقابت‌ها معتقد به ضرورت وحدت اصولگرایان بودم و علت اینکه انتخابات در تهران به دور دوم کشده شد را در همین تشتت اصولگرایان می‌دانم؛ به همین علت تلاش کردم دو جبهه متحد اصولگرایان و پایداری به تفاهم رسیده یا حداقل به مشترکات بیشتری دست یابند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جبهه پایداری را از مصادیق اصولگرایان می‌دانم، خاطرنشان کرد: به همین علت وقتی تصمیم‌گیران اصلی جبهه پایداری مرا به جمع ۱۳۰ نفر از کاندیداهای قطعی خود دعوت کردند در آنجا حاضر شدم و میثاق‌نامه جبهه پایداری را نیز امضا کردم اما علیرغم اینکه تا وقتی هم که ۲۸ نفر از کاندیداهای مشخص شده جبهه پایداری در تهران اعلام شد نام من جزء لیست بود، با اعلام لیست ۳۰ نفره این جبهه در تهران، نام من از لیست پایداری حذف شد.

وی در خصوص دلایل حذف شدن نامش از لیست جبهه پایداری توضیح داد: علت حذف نامم را از برادران جبهه پایداری جویا نشدم چراکه بنظرم سوال کردن در این باره رنگ و بوی درخواست داشت در حالی که من در جریان انتخابات بنای خود را بر این گذاشته بودم که چنین درخواستی از کسی یا جریانی نداشته باشم.

مشاور سابق رئیس‌جمهور در امور ایثارگران افزود: اگر ورود به عرصه خدمت جدید را ورود به عرصه کار عزتمندانه تلقی کنیم طبعاً راه آن از دالان ذلت نمی گذرد؛ بنابراین معتقدم که قرار گرفتن نامم در لیست جبهه پایداری و حذف اسمم از لیست آنها بنابر مصلحت صورت گرفته است.

رحماندوست درباره اینکه با توجه به ترکیب افراد اصلی جبهه پایداری که قبلاً به دولت منتسب بوده‌اند، قرار گرفتن نام شما نیز در لیست آنها طبیعی بود، گفت: دوستان تصمیم گیرنده در جبهه متحد اصولگرایان با عنایتی که به این بنده کوچک داشتند مرا در لیست خود جا دادند که از این بابت از آنها سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در یکی از مصاحبه‌هایی که یکی از رسانه‌ها با من انجام داد با ترفندهای ژورنالیستی، تیتری برای آن انتخاب شد که از آن تخریب برادران جبهه پایداری و نارضایتی من از حضور در آن جبهه تلقی می‌شد که البته این موضوع یک سوء‌تفاهم بود وگرنه من در طول ایام مجاز تبلیغات حاضر نشدم با هیچ کدام از کاندیداهای جبهه پایداری مناظره کنم چراکه اصلاً آنها را طرف مناظره و در جبهه مقابل نمی‌دانستم.

* اصولگرایان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

«در بعضی از مراکز و رسانه‌ها سوالاتی که خبرنگاران می‌پرسیدند طبق برنامه‌ای بود که مرا به بدگویی علیه یک جبهه اصولگرای دیگر سوق دهد در حالی که بنده از تخریب گروه‌های اصولگرا خودداری می‌کردم.»

عضو جبهه متحد اصولگرایان درباره رویکرد آینده مجلس، اظهار داشت: اگر بتوانم وارد عرصه کار جدید در مجلس شوم تلاش می‌کنم که اندیشه‌های دو سه دهه گذشته خود را در چهار عرصه آموزش عالی، ایثارگران، فرهنگ و هنر، سیاست خارجی و بیداری اسلامی در قالب‌ کار مجلس پیگیری کنم و با استفاده از ظرفیت‌های مغفول قوه مقننه و با اتکا به نیروهای عظیم مردمی که معمولاً در قوای سه‌گانه کمتر جدی گرفته می‌شوند، خدمتی در خور شأن والای ملت ایران داشته باشم.

رحماندوست اضافه کرد: با توجه به اینکه در طول ۱۳ سالی که مشاور رئیس‌جمهور در امور ایثارگران بودم، برای همه موضوعات مرتبط با ایثارگران مانند اشتغال، معیشت، مسکن، دارو و درمان، امور فرهنگی و اجتماعی، بیمه های مختلف و مواردی از این قبیل کار کرده‌ام، قصد دارم تجربیات خود را در مجلس عملیاتی کنم.

وی ادامه داد: بنده از جبهه‌هایی که بنا داشتند نام مرا در لیست خود قرار دهند درباره طیف افراد لیست‌شان سوال می‌کردم که این امر برای برخی از گروه‌ها قابل تحمل نبود؛ بنده از این‌کار پشیمان نیستم چون اگر کسی ۵ میلیون تومان برای انتخابات به من کمک می‌کرد شاید می‌توانستم قرضش را ادا کنم اما اینگونه کارها ممکن است طوری انسان را وامدار کند که نتوان از عهده آن برآمد.

این فعال سیاسی تأکید کرد: در دور دوم انتخابات تهران نیز همان روند اطلاع‌رسانی و ارتباط نزدیک با مردم را در حوزه انتخابیه خود ادامه می‌دهم و این مردم هستند که درباره بنده تصمیم می‌گیرند.

رحماندوست با بیان اینکه جانبازان خود را بذل خدا کرده‌اند و خوب است که انسان قربه الی الله ریا کند، گفت: دو عرصه تبلیغات و رقابت‌های انتخاباتی و دفاع از اعتبارنامه خود در مجلس نیز از این‌گونه عرصه‌هاست که باید با حفظ اصل عزت و تلاش و فعالیت آن را پشت سر گذاشت.

برچسب ها:
اصولگرایان از تخریب یکدیگر خودداری کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان