هم زمان با ورود به نیمه دوم نمایش فیلم های فجر در رفسنجان:

خانه خشتی از حاشیه های جشنواره فیلم فجر در رفسنجان می گوید

  • شناسه خبر: 14976
خانه خشتی از حاشیه های جشنواره فیلم فجر در رفسنجان می گوید

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با حاشیه های فراوانی رو به رو بود، از نفروختن بلیت برای یک فیلم تا تکمیل ظرفیت فیلمی دیگر … – اولین روز جشنواره ۱۴ ام نبود، فیلم ها دیر رسید و نمایش فیلم ها یک روز به عقب افتاد. – تأخیر در آغاز جشنواره […]

خانه » خانه خشتی از حاشیه های جشنواره فیلم فجر در رفسنجان می گوید

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با حاشیه های فراوانی رو به رو بود، از نفروختن بلیت برای یک فیلم تا تکمیل ظرفیت فیلمی دیگر …

– اولین روز جشنواره ۱۴ ام نبود، فیلم ها دیر رسید و نمایش فیلم ها یک روز به عقب افتاد.

– تأخیر در آغاز جشنواره از حضور مردم در روز دوم کم نکرد؛ در حالی که هوا پر از گرد و غبار بود و برف از آسمان می بارید، مردم دوان دوان به سمت سالن های سینما در حرکت بودند.

– آغاز جشنواره در روز ۱۵ بهمن با افتتاح نمایشگاه هنرمندان به دست دختر مرحوم امین همراه بود.

– نمایش «گهواره ای برای مادر» اولین فیلم جشنواره در رفسنجان بود که با استقبال خوبی مواجه نشد؛ حتی آغاز فیلم با تأخیر چند دقیقه ای همراه بود.

– با وجود آغاز سخت جشنواره در رفسنجان، استقبال مردم در همان روز اول بالا رفت و عده زیادی برای تماشای فیلم ها به سینما امین آمدند.

– حضور اولین آپارات نمایش فیلم در رفسنجان در میان فضای ساختمان علاقمندان زیادی را به خود جلب نمود.

– روز اول، عده ای از مخاطبین فیلم «جیب بر خیابانی» به دلیل تکمیل ظرفیت سالن، تماشای فیلم را بر روی صندلی پلاستیکی مشاهده کردند.

– برنامه ریزی ها به قدری دقیق بود که در روزهای آغازین، به دلیل حضور تعداد کمی از مردم، نمایش فیلم ها به تعویق نیفتاد و اکران شدند.

– کم کم بساط فلاسک چای رایگان در قسمتی از سینما فراهم شد و مشتریان فراوانی به دور خود جمع کرد.

– «گناهکاران» مخاطبان زیادی را به همراه داشت و به همین دلیل سانس فیلم «یک دو سه … پنج» در روز دوم جشنواره، متوقف و هر دو سالن برای نمایش «گناهکاران» آماده شد.

– افزایش مخاطبین و بالا رفتن آمار بلیت های رزرو شده، موجب تغییراتی در تحویل شماره های صندلی و سرگردانی عده ای از تماشاچیان شد؛ به طوری که مدیر جشنواره برای جلوگیری از این عمل، به مدت یک روز، روند تحویل بلیت را در باجه فروش کنترل کرد.

– «رسوایی» پا را فراتر گذاشت و روز سوم جشنواره با حداکثر ظرفیت مخاطبین برای تماشای این فیلم همراه بود. به طوری که اکران «ساکن خانه چوبی» متوقف و سانس فوق العاده «رسوایی» برگزار شد.

– بازدید فاطمه عالیا، نماینده مردم تهران به همراه مشاور امور بانوان استان ازنمایشگاه آثار هنرمندان انعکاس خوبی میان مردم داشت.

– «عملیات مهد کودک» ویژه سنین کودکان و نوجوانان نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان روبه رو شد و پیام های مثبتی برای والدین به همراه داشت.

– با ورود فیلم پوران درخشنده یکی از سانس های سینما به اگران فوق العاده این فیلم انجامید؛ و حتی به طور ناگهانی برنامه دچار تغییر شد و «رسوایی» هم در سانسی دیگر وارد جدول پخش شد.

– «دهلیز» نیز به دلیل کثرت مخاطبین، «استرداد» را بازگشت داد و با قدرت مخاطبین خود را جذب نمود.

– استقبال از فیلم های فجر افزایش یافت و با بالا رفتن موج تماشاچیان فیلم« هیس!دخترها فریاد نمی زنند»، سینما امین در سه سانس متوالی نمایش این فیلم را با ظرفیت کامل به روی پرده کشاند و نمایش فیلم «از تهران تا بهشت» به تعویق افتاد.

– برنامه نهایی جشنواره فیلم فجر با ورود «حوض نقاشی به فهرست فیلم های فجر رفسنجان دچار دگرگونی شد و در مدت زمان کمتر از دو ساعت فیلم «عقاب صحرا» برکنار و «حوض نقاشی» به نمایش درآمد.

– با تغییر فراوان در جدول پخش فیلم ها سانس های نمایش دچار تغییراتی شد و هم اکنون مردم می توانند فیلم های مورد علاقه شان را در ۸ سانس مختلف ببینند.

برچسب ها:
حاشیه ها حوض نقاشی فیلم فجر، رفسنجان،رسوایی گناهکاران هیس!دخترها فریاد نمی زنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان