دومین جشنواره نان ، برکت و حرکت در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 149696
دومین جشنواره نان ، برکت و حرکت در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

دومین جشنواره نان ، برکت و حرکت و سومین نمایشگاه تولیدات روستایی شهرستان رفسنجان در روستای عباس آباد حاجی برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » دومین جشنواره نان ، برکت و حرکت در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، دومین جشنواره نان ، برکت و حرکت و سومین نمایشگاه تولیدات روستایی شهرستان رفسنجان روز گذشته جمعه ۲۶ مردادماه در روستای عباس آباد حاجی برگزار شد.

مصطفی بخشی بخشدار مرکزی رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی با بیان اینکه این جشنواره در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در روستاها برگزار شده است ، برگزاری بازیهای بومی و محلی در مجاورت این جشنواره برای احیای بازیهای بومی و سنتی است را از جمله برنامه های این جشنواره برشمرد.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر تیم های رفسنجان و روستاهای بخش مرکزی ، تیم هایی از کرمان ،زابل ،زرند و سیرجان شرکت داشتند .

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت :در جوار این جشنواره نمایشگاه ۲۱ غرفه از  تولیدات و دستاوردهای روستایی با حضور شهرستان های دیگر به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد :هدف از برگزاری نمایشگاه تولیدات روستایی این بود که تولیدات روستاها  به معرض نمایش گذاشته شود و بازاریابی داشته باشیم و تولیدات به فروش برسد .

بخشی بیان داشت :امیدواریم که بتوانیم با برگزاری چنین جشنواره ها و نمایشگاه هایی بتوانیم در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی قدمی برداریم .

وی اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم تا پایان سال و بعد از پایان ایام محرم جشنواره ها و نمایشگاه هایی دیگری هم در شهرستان برگزار کنیم .

 

برچسب ها:
بخشداری رفسنجان تولیدات روستایی شهرستان رفسنجان جشنواره نان ، برکت و حرکت نمایشگاه تولیدات روستایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان