حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی:

اسلام تاسف گذشته وترس از آینده را ناپسند میداند

  • شناسه خبر: 14945
اسلام تاسف گذشته وترس از آینده را ناپسند میداند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”؛حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز در مصلی امام خامنه ای رفسنجان با بیان این مطلب افزود : تامین امنیت روانی وجسمی در گرو دین است و حوادثی که برای شخصی پیش میاید بدانید که از تحولات است وتحولات لازمه زندگی انسانهاست. وی افزود : حوادث […]

خانه » آخرین اخبار » اسلام تاسف گذشته وترس از آینده را ناپسند میداند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”؛حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز در مصلی امام خامنه ای رفسنجان با بیان این مطلب افزود : تامین امنیت روانی وجسمی در گرو دین است و حوادثی که برای شخصی پیش میاید بدانید که از تحولات است وتحولات لازمه زندگی انسانهاست.
وی افزود : حوادث همانند طوفانیست که اگر انسان قدری تحمل نماید واز غم واندوه که جسم آدمی را ذوب میکند خود را دور نماید قطعا پیروز است .
راشد یزدی آینده را بسی بهتر از گذشته دانست وبیان کرد : روانشناسان غربی از درمان دردهای اظطراب واسترسهایی که افراد درمورد آینده خود دارند عاجزند ، اما اسلام وحی است ودر وحی ذره ای خطا واشتباه وجود ندارد ، وحیی که ما شیعیان آنرا قبول داریم وبر اساس اصول وعقاید اسلامی مان میدانیم که ظهور مهدی موعود نزدیک است ، پس با صبوری خود به استقبال این خورشید عالم تاب (امام زمان ) برویم وهمچنان که امام علی (ع) ضد حزن و اندوه بود ما هم پیرو راه این امام همام باشیم.
رضایی

برچسب ها:
اسلام تاسف گذشته وترس از آینده را ناپسند میداند حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان