مراسم دعای پرفیض عرفه در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 149388
مراسم دعای پرفیض عرفه در رفسنجان برگزار می شود

مراسم معنوی دعای عرفه عصر روز سه شنبه ۳۰ مردادماه در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراسم دعای پرفیض عرفه در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، ستاد برگزاری مراسم دعای عرفه شهرستان رفسنجان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و سایر اعضا در محل دفتر ستاد نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این جلسه بیان داشت: مراسم دعای عرفه از معنویت بالایی برخوردار است و در چند سال اخیر از رونق بالایی نیز برخوردار شده است.
وی افزود: هزاران نفر از مردم شهرمان برای قرائت دعای عرفه گرد هم می آیند مسلما وظیفه ستاد هماهنگی بیشتر است تا با برنامه ریزی بهتر بتواند این مراسم را برگزار نماید.
رمضانی پور با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در روزهای گذشته اظهار داشت:  دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورده و امروز جنگ اقتصادی براه انداخته است، جنگ فرهنگی در دهه دوم انقلاب آغاز شد و قصد داشت نظام را ساقط کنند جوانان ما را فاسد و به فرهنگ مبتذل غرب بکشانند اما به فرموده رهبری همان سال اردوهای راهیان نور راه اندازی شد و سالیانه میلیون ها نفر به زیارت مشهد الشهدا مشرف می شوند.
وی تصریح کرد: کار فرهنگی صورت گرفت و مدافعین حرم عمدتا از دهه هفتاد هستند یا در بحث اعتکاف که نزدیک به بیست سال است برگزار می شود و صدها هزار نفر شرکت می کنند، پیاده روی اربعین هم جزو فرهنگهای خوبی است که جایگزین فرهنگ مبتذل غرب شد یعنی شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن موثر واقع نشد.
رمضانی پور گفت: دعای عرفه یکی از کارهای فرهنگی است می تواند خیلی کارساز باشد و ما را هم نوای حجاج در سرزمین مقدس عرفات میکند.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مراسم معنوی دعای عرفه عصر روز سه شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به روز جهانی مسجد بیان داشت: مسجد از ابتدا و قبل از انقلاب همیشه یک پایگاه بزرگ ، سنگر محکم و دژ قوی بوده است لذا در رفسنجان گرامیداشت روز مسجد اهمیت داده شده و کارهای خوبی صورت گرفته است.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز هفته دولت در دوم شهریور برنامه گرامیداشت روز مسجد دررفسنجان در روستای داوران در مجموعه فرهنگی خیریه سیدالشهداء مقابل گلزار شهدا برگزار می گردد.
امام جمعه رفسنجان همچنین بیان داشت: نماز عید قربان روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه از ساعت ۶:۳۰ پس از قرائت دعای ندبه در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) اقامه میگردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان