نماینده مردم راور و کرمان در مجلس مطرح کرد :

شفاف سازی راه پیشگیری از فساد / تیم اقتصادی دولت باید متناسب با جنگ اقتصادی امروز تغییر یابد

  • شناسه خبر: 149357
شفاف سازی راه پیشگیری از فساد / تیم اقتصادی دولت باید متناسب با جنگ اقتصادی امروز تغییر یابد

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس گفت :شفافیت در اقتصاد کشورمهم است برای اینکه اثرش باعث کارایی بهتر خواهد شد .

خانه » اقتصادی » شفاف سازی راه پیشگیری از فساد / تیم اقتصادی دولت باید متناسب با جنگ اقتصادی امروز تغییر یابد

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدرضا پور ابراهیمی در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان کرمان روز گذشته در تالار پزشکی دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد با تبریک روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت :رسانه باید از جایگاه خبری خود به اقتصاد کشور کمک کنند یکی از مولفه های مهم توسعه کشورها شفافیت است هر چه میزان شفافیت بیشتر باشد کارایی و اثر بخشی اقتصاد آن جامعه افزایش می یابد .

وی با بیان اینکه شفافیت در پرتو مطالبه گری ایجاد خواهد شد گفت :حضور موثر رسانه ها مهم است باید قوانین و زیرساختها هم در این راستا مد نظر قرار گیرد .

پور ابراهیمی عنوان داشت :شفافیت در اقتصاد کشورمهم است برای اینکه اثرش باعث کارایی بهتر خواهد شد .

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس خاطرنشان کرد :دلیل مخالفت دیگر کشورها با پولشویی به واسطه موضوعات دینی و شرعی نیست بلکه به خاطر این است که تخصیص بهینه منابع اقتصادآن کشور به هم میخورد  کارایی و بهره وری کاهش می یابد .

وی اضافه کرد :بستر شفاف سازی ،مطالبه رسانه است مطالبه جدی مردم این است که کسانیکه در سواستفاده هایی دولتی دست دارند سریع با انها برخورد شود و مقام معظم رهبری بران تاکید دارند .

پور ابراهیمی با بیان اینکه برای بروز پیشگیری از فاسد در جامعه باید شفاف سازی کرد گفت :اقدامات با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید با رویکرد همراهی در کشور به وجود بیایید .

وی بیان داشت :انتظار ما از دولت این است که تیم اقتصادی خودش را حتما متناسب با جنگ اقتصادی هم در افراد حقیقی و هم در سیاستها تغییر دهد نمونه تغییر که در سیاست ارزی کشور اتفاق افتاد اگر چهارماه قبل این اتفاق افتاده بود خیلی از هزینه هایی که امروز نظام پرداخت کرده بود پرداخت نمی کرد .

پور ابراهیمی تصریح کرد :تغییر در افراد و حضور جوانان و افراد توانمند در مسئولیتهای دولتی یکی از ضروریتهای دولت است ما در کنار دولت کمک خواهیم کرد ،همه ارکان جمهوری اسلامی باید فرایند منطقی برای مواجه با دشمنی که از محل اقتصاد ،کشور را به چالش کشیده است اتخاذ کنند .

وی اضافه کرد :با اتحاد و همدلی مسیر حرکت را به نحوی مدیریت کنیم که در کاهش مشکلات اقتصادی مردم موثر باشد .

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس گفت :نتیجه زحمات ما  و آقای رزم حسینی در استان کرمان مبتنی اقتصاد مقاومتی بود و مانند درختچه های کوچکی است که ثمره ان در درازمدت مشخص خواهد شد این می تواند به عنوان الگو و مدل مطرح باشد و تحت همایشی به عنوان رسانه و اقتصاد ارائه خواهد شد .

وی ادامه داد :نتیجه رویکردها می تواند اثرات مثبتی در اینده داشته باشد مسئولین استانی مسیر اقدامات اقتصاد مقاومتی را با قوت استمرار دهند .

پور ابراهیمی ابراز داشت :قلعه گنج با حضور معین های اقتصادی باعث ورود سرمایه گذارها شده است میزان تخلفات این شهرستان نسبت به سالهای قبل کاهش یافته و این نشان می دهد وقتی یک رویکرد را در یک شهرستان پیاده کردید آثار آن بر جامعه آن شهرستان نمودار خواهد شد .

وی بیان داشت :ما در مناطق محروم استان معین اقتصادی ارائه دادیم جنس و نگاه ما باید در ساختار متفاوت باشد .

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس گفت :زحمات رزم حسینی مورد بی مهری قرار گرفته است و ما از رسانه ای که ایشان را مورد اتهام قرار دادند گلایه داریم امید داریم مسیر تلاشهای ایشان استمرار یابد .

وی عنوان داشت :این نشست به واسطه تجلیل از خبرنگاران و پیش زمینه همایش بزرگ رسانه و اقتصاد که در پاییز اتفاق خواهد افتاد ، می باشد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان