استاندار سابق کرمان مطرح کرد :

تربیت اقتصادی را به مردم آموزش دهید

  • شناسه خبر: 149355
تربیت اقتصادی را به مردم آموزش دهید

استاندار سابق کرمان گفت : تربیت اقتصادی را به مردم اموزش دهید بنده در استانداری سمتی ندارم ولی دل درگرو آبادانی استان و ایران دارم .

خانه » اقتصادی » تربیت اقتصادی را به مردم آموزش دهید

به گزارش خانه خشتی ؛ علیرضا رزم حسینی در همایش بزرگداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان کرمان روز گذشته در تالار پزشکی دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت :کسانی بودند در دوره چهارساله ما را همیاری کردند و از کسانیکه چنانچه به خاطر گرفتاریهای ما مورد بی مهری قرار گرفتند عذرخواهی می کنم .

وی بیان داشت : امید به جامعه نیاز کشور و استان است امروز همه کسانیکه چه در داخل و چه در خارج از کشور مخالف نظام هستند دست به دست هم داده اند تا  امید را از مردم بگیرند .

رزم حسینی با اشاره به اینکه خداوند به قلم خبرنگاران قسم خورده وامانتی در دست آنهاست تصریح کرد :شبکه های رسانه ای وسیله اختلاف و خبرهای نادرست و افکار جوانان مورد هجمه  خبرها قرار گرفته است استفاده از شبکه مجازی در ایران بیشتر از دیگر کشورهاست .

وی افزود : اوایل انقلاب اگر کسی می خواست فعالیت ضد انقلابی انجام دهد می بایست هزینه های گزافی پرداخت می کردند ولی امروز با وجود شبکه های رسانه ای خیلی راحت این کار را انجام میدهند ما مخالف شبکه رسانه ای نیستیم ولی نحوه استفاده از این شبکه ها باید مد نظر گرفته شود .

استاندار سابق کرمان گفت :برخی شبکه ها باعث اختلاف بین مردم و مسئولین شده اند و  باعث از بین رفتن سرمایه های کشور شده اند .

رزم حسینی با بیان مقایسه دوران امروز با دفاع مقدس تاکید داشت :در دوران دفاع مقدس نصف کشور ما زیر موشک و بمباران هوایی بود در منطقه قرمز جنگی بودیم همه کارخانجات تعطیل بود صدا و سیما به گستردگی امروز برنامه نداشت ولی مردم ان زمان به کشور اعتماد داشتند.

استاندار سابق کرمان ابراز داشت :مردم در ان زمان هشت سال مقاومت کردند ولی امروز همه جور امکانات وجود دارد هیچ کس به مردم امید نمی دهد خشک و تر در این سیل تخریب، باهم می سوزند با اذهان مردم کاری می کنیم که ناامیدی بر مردم حاکم شود .

وی با اشاره به اینکه استان کرمان پایلوت اختیارات اقتصاد مقاومتی قرار گرفت و بضاعت بنده بیش از این نبود  بیان داشت :اینکه همدیگر را تخریب می کنیم فکر نکنیم ناجی پیدا خواهد شد که به ما کمک خواهد کرد جز خبرنگار چه کسی میتواند اعتماد مردم را جلب کند یک سایت خبری معتبر یک خبر جعلی را انتشار می دهد و متاسفم  یک شبکه ضد انقلاب خارج از کشور به طرفداری از خدمتگزار کرمان پا به میدان بگذارد .

رزم حسینی با بیان اینکه باید اعتماد را به جوانان برگرداند گفت : امروز تولید برق کشور ۶۲ هزار مگابایت است در دوران جنگ برق کشور به ده هزار نمی رسید کشور ساخته شد و بازسازی شد ما در فصل هفتم سازمان ملل بودیم این موارد را باید به جوانان گفت تنها کشوریکه توانست برجام را اجرا کند دولت جمهوری اسلامی ایران بود ولی امروز اصل را بر اتهام قرار داده ایم و این سیلی است که دامن همه را فرا می گیرد .

وی اضافه کرد :ما فراموش می کنیم که سال ۹۲ چه اتفاقی افتاد ما چه شرایطی داشتیم ،ما کاستی ها را توجیه نمی کنیم مشکلات فراوان است ما به آن آگاه هستیم .

استاندار سابق کرمان عنوان داشت :سبک اقتصاد مقاومتی در کرمان شروع شده است باید در این راستا همه همکاری کنند تا اعتماد در اقتصاد به وجود آید .

وی گفت : تربیت اقتصادی را به مردم اموزش دهید ،چرا باید با بدبینی فعالیتهای مسئولین را زیر سوال برد این سیل تخریب راه افتاده همه باهم در این سیل نابود خواهیم شد بنده در استانداری سمتی ندارم ولی دل درگرو آبادانی استان و ایران دارم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان