مسئولین رانت خواری داریم که آب در آسیاب دشمن می ریزند

  • شناسه خبر: 149346
 مسئولین رانت خواری داریم که آب در آسیاب دشمن می ریزند

نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: مسئولین رانت خواری در کشور وجود دارد که ما هرروز در مجلس به این بحث می پردازیم کسانی که امروزه به هر طریقی اب در اسیاب دشمن می ریزند.

خانه » آخرین اخبار »  مسئولین رانت خواری داریم که آب در آسیاب دشمن می ریزند

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان و انار اظهار داشت: روزخبرنگار فرصتی گرانبهاست برای پاسداشت مقام تمامی انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و اگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند؛ خبرنگاران تجسم مصونیت،امانت،تعهد و دلسوزی هستند.
وی افزود: روزخبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مصونیت و ازادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقیقت و رشد و توسعه جامعه می پردازند.
انارکی محمدی گفت: رسالت خبرنگاری گفتن حقایق و ان چیزی که در جامعه اتفاق می افتد است، رسانه های محلی در بردارنده بسیاری از مشکلات مردم اند مانند مشکلاتی که در این منطقه با ان مواجه هستیم.
وی خاطر نشان کرد: تک محصولی بودن شهر و مشکلات بیکاری که گریبان گیر همه شهروندان است،نه تنها پسته داران بلکه ترمینال ها کامیون دار ها و مشاغل خاص مانند نگهبانی از باغات پسته در فصل برداشت،که همه این ها از اشتغال خالی شده اند و جامعه را دچار مشکل کرده اند.
انارکی محمدی ادامه داد: خبرنگاران اگاه تر وجسور تر هستند،انان دغدغه ملت و کشور را دارند و خود را در برابر منافع ملی،باورها،اعتقادها و اهداف جامعه،تهاجم فرهنگی،فساد و بی عدالتی مسئول می دانند.

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه در کشور فقر ، بی عدالتی و اختلاف طبقاتی وجود دارد تصریح کرد: همچنین مسئولین رانت خواری هم وجود دارد که ما هرروز در مجلس به این بحث می پردازیم کسانی که امروزه به هر طریقی اب در اسیاب دشمن می ریزند.
وی خاطر نشان کرد: اتحاد بین دستگاه ها در سایه ولایت فقیه لازمه کار است که امروزه متاسفانه کسانی هستند که همراهی و همدلی نمی کنند و اگر نتیجه منفی داشته باشد این نتیجه به مردم خواهد رسید.
انارکی محمدی بیان داشت: خبرنگاری شغل و حرفه هنر و عشق است،هنر و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق ان باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد، خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویا حقایق است.

وی اظهار داشت: علاوه بر بحث محلی به خبرهایی در بحث ملی هم پرداخته شود، وضعیت اقتصادی کشور و دولت و معیشت مردم با مشکل مواجه است همچنین مشکل ارز،مشکلی است که در همه بخش های اقتصادی جامعه تاثیر می گذارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار تصریح کرد: امروزه اتاق جنگ اقتصادی امریکا نشانه ی پیکان خود را به سمت اقتصاد کشور گرفته استو با توجه به تجربه ی ۴٠ساله ما بعد از جنگ باید بهتر از این عمل می کردیم.
وی خاطر نشان کرد: پیگیری ها در بحث رفاهی خبرنگاران را در مجلس مطرح کردیم که بتوانیم رسانه را با کمک هایی که انجام می شود به استقلال کافی برسانیم.
انارکی محمدی گفت: مطالبات خبرنگاران مانند مسکن انان در حال پیگیری ست، از بی عدالتی ها در جامعه با کمک شما خبرنگاران جلوگیری خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: مردم خواستار پیگیری مشکلاتشان از طریق خبرنگاران هستند و مسئولین نیز وظیفه پاسخگویی به ان ها را دارند حتی اگر موضوعی انجام پذیر نباشد با ملایمت برخورد کنند، باید در راستای منافع مردم از خودگذشتگی کنیم حتی اگر توهینی به ما شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان