رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان در آذرماه برگزار می شود

  • شناسه خبر: 149341
هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان در آذرماه برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت :هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان به ابتکار و پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و با همکاری شهرداریها و شورای اسلامی دو شهرستان و روابط عمومی مس سرچشمه در اذرماه امسال برگزار خواهد شد .

خانه » اجتماعی » هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان در آذرماه برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ ایمان محمدآبادی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان و انار در هتل هیلان شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از ایجاد خانه مطبوعات در شهرستان به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و اظهار داشت : لازم است خانه مطبوعات شهرستان به عنوان یک نهاد به رسمیت شناخته شود و مسئولین همکاری لازم در راستای مطالبات به حق خبرنگاران داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند بیان داشت :رفسنجان اولین شهرستانی است که در استان کرمان مجوز خانه مطبوعات را اخذ کرده است امیدواریم با همکاری شما خبرنگاران شاهد پیشرفت این مجموعه باشیم .
محمدآبادی ضمن تشکر از مسئولین شرکت صنایع مس ایران تصریح کرد :حضور مس در فعالیتهای فرهنگی و حمایت از حوزه فرهنگ و هنر دلیل بر این نشود که دیگر مسئولین از مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگی خود شانه خالی کنند .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از برگزاری هفته فرهنگ و هنر کاشان و رفسنجان درآذر ماه خبر داد و گفت :هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان به ابتکار و پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و با همکاری شهرداریها و شورای اسلامی دو شهرستان ،روابط عمومی مس سرچشمه در اذرماه برگزار خواهد شد .
محمدابادی خاطرنشان کرد :امیدواریم با همکاری همه رسانه ها اینده ای روشن برای شهرستان رقم بزنیم .

برچسب ها:
ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان هفته های فرهنگی هنری رفسنجان و کاشان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان