امام جمعه موقت شهرستان رفسنجان:

وقت تسویه حساب های سیاسی و باندبازی نیست

  • شناسه خبر: 149161
وقت تسویه حساب های سیاسی و باندبازی نیست

امام جمعه موقت شهرستان رفسنجان گفت: باید همه دست به دست هم دهیم با وحدت و همدلی الان وقت تسویه حساب سیاسی و حزب بازی باندبازی نیست وقت این نیست که تریبون دست بگیریم وابروی هم دیگر را ببریم

خانه » سیاسی » وقت تسویه حساب های سیاسی و باندبازی نیست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت امام محمد تقی (علیه السلام) عنوان داشت: هرکس تقوای الهی پیشه کند خواه ناخواه مورد محبت مردم قرار گیرد مردم انسان باتقوا را دوست دارند و خدا کار را برای او اسان میکند و رزق و روزیش را ازجایی که گمان نمیبرد به او عنایت میکند و خداوند برکات اسمان و زمین را بر او نازل میکند.
وی با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک بیان داشت: یکی از کارهایی که به طور مشخص مهم است که هم مسئله رکود را میتواند علاج کند و هم مسئله اشتغال را ، پرداختن به صنایع کوچک و متوسط بخش صنعت است که باید توجه ویژه ای به صنایع داشت .
محی الدینی گفت: برخی اوقات حمایت از صنایع کوچک میشود و انقدر مردم در بروکراسی اداری قرار میدهند که قید این کار را میزنند صنایع کوچک و خانگی باید تقویت شوند این صنایع میتوانند با توانمندی خود نقش مهمی را در توسعه اقتصادی داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به ایام سالروز ازدواج فرخنده و مبارک حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج اظهار داشت: مسئله ازدواج و تشکیل خانواده در شرح مقدس اسلام یک امر بسیار مهمی است که پیامبر گرامی اسلام فرمودند در اسلام بنایی زیباتر و با ارزش تر از بنای خانواده و ازدواج نیست هدف از تشکیل خانواده تامین نیازهای عاطفی و معنوی از جمله سکون و ارامش است ک، ازدواج نقش اساسی در سالم سازی فرد و اجتماع دارد .
وی در رابطه با شاخصه های ازدواج سالم گفت: دینداری ،همکف بودن زن و شوهر و عفت و پاکدامنی از مهمترین این شاخص هاست و اسان گیری همچنین پایین اوردن سطح توقعات طرفین نیز با اهمیت است ، همه نمیتوانند در یک سطح زندگی کنند باید بر اساس دخل و خرج روزانه زندگی خود را تنظیم کنند امروز تجملات در زندگی ها زیاد شده است.
محی الدینی بیان داشت: عمده موانع ازدواج موانع فرهنگی است به تعبیر مقام معظم رهبری عادت ها و تفاخر ها و چشم و هم چشمی ها نمیگذارند کاری صورت بگیرند نگذارید سن ازدواج بالا برود مانع طلاق امروز اخلاق اسلامی و رعایت موازین اسلامی است نه مهریه های سنگین .
محی الدینی با اشاره به پیروزی قهرمانانه حزب الله اسلام بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و نامگذاری روز مقاومت بیان داشت: راه مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی است و راهی وجود ندارد ایستادگی بود که حزب الله قهرمان را در مقابل اسراییل تا دندان مسلح پیروز کرد امروز هم اگر این چنین باشد دشمنان نمیتوانند کاری انجام دهند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی از رسیدن انقلاب به سن ۴۰ سالگی به دلایل زیادی عصبانی و ناراحت است و پیش گویی میکنند که نگذارید انقلاب جشن ۴۰ سالگی اش را جشن بگیرد اما بدانند به رغم توطئه های استکبار رسیدن جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه ی اسیب پذیر نظامی و دفاعی رسیده است
محی الدینی ادامه داد: امروز نظام ما و ارتش و سپاه و نیروهای مسلح ما انچنان قوی هستند که دشمنان هیچ کاری را نمیتوانند انجام دهند و موفقیت های نظام را در منطقه در تولید امنیت و کاستن از توان غرب را میبینند لذا با تصور اسیب پذیر بودن این نظام هرروز خواب هایی را میبینند .
وی خاطر نشان کرد: دشمنان در زمینه اقتصادی تلاش میکنند تا مردم را خسته کنند ما از دولت میخواهیم نسبت به فشارهای اقتصادی که به مردم وارد میشود دقت کنیم دشمن از این راه سوء استفاده نکنند البته مردم ما هوشیارند دشمن میخواهد تجمعاتی را راه بیندازد و بعد نفوذی های خودش را در ان تجمعات وارد کند و در دنیا القا کندکه در ایران ناامنی وجود دارد.
حجت الاسلام محی الدینی گفت: به تجمعات باید بها داد ببینند حرف مردم چیست گوش کنند و انجام دهند و خدای نکرده باعث نشوند فشار اقتصادی عملی و روانی که دشمن وارد کرده و نقش او است و از مطالبات مردمی بخواهند سوء استفاده کنند مردم بصیرت کافی دارند گاهی اوقات از حرکات ما سوء استفاده میشود .
امام جمعه موقت رفسنجان اظهار داشت: باید همه دست به هم دهیم با وحدت و همدلی الان وقت تسویه حساب سیاسی و حزب بازی و باند بازی نیست وقت اینکه تریبون دست بگیریم ابروی همدیگر را ببریم نیست ، دشمن ما امریکا و اسراییل است مردم باید زیر سایه رهبر مقاومت و ایستادگی و بصیرت داشته باشند .
وی تصریح کرد: تنها نسخه شفا بخش کشور اتکا به ظرفیت های موجود کشور است توان داخلی کشور ما چیزی کم ندارد بر معادن ذخایر ارزشمند نیروی جوان و کارامد و خلاق تکیه کنیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان