بازپرس دادگستری رفسنجان:

رستوران دیگری در رفسنجان پلمپ شد /نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است + تصاویر

  • شناسه خبر: 148838
رستوران دیگری در رفسنجان پلمپ شد /نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است + تصاویر

بازپرس دادگستری رفسنجان گفت :با افرادی که با نشر اکاذیب در خصوص پلمپ رستورانها (مانند وجود گوشت الاغ )اظهار نظر می کنند برخورد می شود و مردم هم توجه داشته باشند به چنین مواردی توجه نکنند.

خانه » رفسنجان » رستوران دیگری در رفسنجان پلمپ شد /نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است + تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛محمد قریب بازپرس دادگستری رفسنجان عصر امروز در راستای طرح صیانت از حقوق شهروندی و بازدید از رستوران ها و مراکز مواد غذایی در شهرستان رفسنجان اظهار داشت :در راستای صیانت از حقوق شهروندی و احیای حقوق عامه امروز برای سومین بار به چند رستوران در سطح شهر مراجعه کردیم .

وی بیان داشت :یکی از رستورانها به دلیل تخلفات بهداشتی و دامپزشکی شدیدی که داشت پلمپ گردید لازم است متصدی رستوران جهت پیگیری ، تعقیب و تحقیق قضایی به دادسرا مراجعه نمایند .

قریب افزود : در ادامه بازدید به رستوران دیگری هم تذکرات جدی نسبت به برطرف کردن مسائل بهداشتی داده شد که در صورت عدم رعایت با آن رستوران برخورد قانونی خواهد شد .

وی تصریح کرد :مجموعه ای که بخواهد علیه بهداشت عمومی اقدام نماید و حقوق مردم را را پایمال نماید از طریق دادسرا با آن برخورد قانونی خواهد شد ما پیگیر این موضوع هستیم با توجه به شرایط اقتصادی که مردم گریبانگیر آن هستند شرایط باید جوری شود که در شهرستان شاهد تخلفات بهداشتی نباشیم و مردم هیچ دغدغه ای از نظر سلامت نداشته باشند .

قریب ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی و اداره تعزیرات عنوان داشت :رستورانها به علت عدم توجه به تخلفات و تذکرات قبلی پلمپ شدند مسئولین رستورانها بازرسی ها و تذکرات را جدی بگیرند تا منجر به برخورد قانونی نشوند .

بازپرس دادگستری رفسنجان به نشر اکاذیب در فضای مجازی اشاره داشت و گفت :چنانچه مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص پلمپ رستورانها کذب و افترا باشد از طریق قانونی و دادسرا قابل پیگیری است .

وی خاطرنشان کرد :با افرادی که با نشر اکاذیب در خصوص پلمپ رستورانها (مانند وجود گوشت الاغ در رستورانهای پلمپ شده) اظهار نظر می کنند برخورد می شود و مردم هم توجه داشته باشند به چنین مواردی توجه نکنند.

قریب اضافه کرد :اگر رستورانی پلمپ شد و نیاز به انتشار اخبار مربوط به آن رستوران بود ما انتشار خواهیم داد و نیازی به اظهار نظر غیر اخلاقی افراد در فضای مجازی نیست .

محمد قریب بازپرس دادگستری رفسنجان

محمد قریب بازپرس دادگستری رفسنجان

برچسب ها:
بازپرس دادگستری رفسنجان پلمپ پلمپ رستوران در رفسنجان تخلفات بهداشتی و دامپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رستوران محمد قریب بازپرس دادگستری رفسنجان نشر اکاذیب در فضای مجازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان