فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

در صورت عدم همکاری بازار با مردم ایجاد نمایشگاه ها ضرورت پیدا می کند

  • شناسه خبر: 148801
در صورت عدم همکاری بازار با مردم ایجاد نمایشگاه ها ضرورت پیدا می کند

فرماندار رفسنجان گفت: مردم رفسنجان امسال به تبع مشکلات اقتصادی در کشور دچار بحران شده اند بازار باید با مردم همراهی کنند در صورت همکاری ،مردم و مسئولین هم با انها همراهی می کنند در صورت عدم همکاری بازار با مردم ایجاد نمایشگاه ها برای مردم ضرورت پیدا می کند .

خانه » اقتصادی » در صورت عدم همکاری بازار با مردم ایجاد نمایشگاه ها ضرورت پیدا می کند

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار داشت :انچه انتظار می رفت جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر برگزار نشده است لذا تصمیم گرفته شد این جلسات به صورت مکرر برگزار شود .

وی بیان داشت :جلسات تنظیم بازار برای حل گره ها و مشکلات مردم ، وضعیت اقتصادی و تاثیر آن بر زندگی مردم است و مردم هم از مسئولین انتظاراتی دارند .

فرماندار رفسنجان افزود :شاید نتوان به صورت ۱۰۰ درصدی مشکلات اقتصادی مردم را حل نمود ولی شفافیت و روشنگری ان برای مردم مهم است زمانیکه مردم بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را درک کنند ما را همراهی خواهند کرد .

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون درصدد ایجاد مشکلاتی برای نظام بوده است تصریح کرد :ترور شخصیتهای انقلاب ،به شهادت رساندن رئیس جمهور و یارانش در گذشته ،جنگ تحمیلی و تحریمهای ظالمانه علیه ایران و خروج از برجام  نمونه هایی از دشمن گری استکبار جهانی علیه نظام ماست .

اسکندری نسب خاطرنشان کرد :دشمن به دنبال آن است که اقتصاد کشور را بر اساس باورشان از درون نابود کنند ،انها می خواهند مردم ناراضی باشند نباید اجازه دهیم باور مردم نسبت به نظام سست شود .

وی عنوان داشت :واقعیتهای جامعه را باید به مردم گفت در این میان سودجویانی هستند که می خواهند از این موقعیت سوء استفاده کنند لذا نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید این افراد را شناسایی و به مردم معرفی نمایند .

فرماندار رفسنجان گفت:با مدیریت دوره نه ماهه کشور و اختیاراتی که مقام معظم رهبری به سران قوه برای مدیریت اقتصادی کشور داده اند قطعا آمریکایی ها با شکست روبرو خواهند شد .

اسکندری نسب با اشاره به اینکه  جلسات ستاد تنظیم بازار باید به صورت هفتگی برگزار شود بیان داشت :با همکاری ادارات اقتصاد و دارایی ،تعاون وکار رفاه اجتماعی ،دادگستری،راه و شهرسازی ،اتاق بازرگانی واصناف وضعیت بازار به صورت روزانه رصد شود اطلاع رسانی توسط رسانه های ملی و محلی از ملزومات این کار است .

وی اضافه کرد :اطلاع رسانی ، اطلاعات امیدوار کننده وآرامش بخشیدن به مردم  از وظایف رسانه های ملی و بومی می باشد چرا که با انتشار یک خبر دروغ  جو روانی مردم به هم ریخته و ناامیدی بر نظام حاکم می شود .

فرماندار رفسنجان با اینکه تمام نیازهای روزانه مردم باید رصد شود تاکید داشت :مردم رفسنجان امسال به تبع مشکلات اقتصادی در کشور دچار بحران شده اند بازار باید با مردم همراهی کنند در صورت همکاری ،مردم و مسئولین هم با انها همراهی می کنند در صورت عدم همکاری بازار با مردم ایجاد نمایشگاه ها برای مردم ضرورت پیدا می کند .

وی یاداور شد :با توجه به نزدیک شدن ایام حج و زیارت و محرم و همچنین افزایش تقاضای مردم در خصوص گوشت گرم و مرغ ،تمهیداتی اندیشیده شود تا مشکلاتی در این خصوص ایجاد نشود .

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
بازار بازار رفسنجان نمایشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان