جشن خیریه آبشار عاطفه ها و جشن تولد ۳۱ شهید در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 148568
جشن خیریه آبشار عاطفه ها و جشن تولد ۳۱ شهید در رفسنجان / تصاویر

جشن خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و جشن تولد ۳۱ شهید شب گذشته در پارک جوان رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشن خیریه آبشار عاطفه ها و جشن تولد ۳۱ شهید در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ شب گذشته به همت خیریه آبشار عاطفه ها، شهرداری، شورای شهرو سپاه ناحیه مقاومت در رفسنجان  و به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) و سالروز تولد ۳۱ شهید شهرستان مراسم جشنی با حضور خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم در پارک جوان رفسنجان برگزار شد.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه در این مراسم اظهار داشت : سپاه در مرزهای بیرون و داخل جمهوری اسلامی حضور دارد ولی جنس سپاه مقاومت از جنس بسیج است که در کنار اداره بهزیستی ، کمیته امداد و کانون های مردم نهاد به مستحقان یاری می رسانند .

وی بیان داشت : بحث امنیت وظیفه ای است  که برای  عموم ، خانواده شهدا و برای همه کسانیکه برای نظام دل می سوزانند اجرا می شود ما میدانیم امروز در جنگ نرم و فضای مجازی اولین اسیب و هدف، کسانی هستند که امنیت را برای ما به وجود می اورند .

سلطانی تصریح کرد :وظیفه ماست در کنار چنین خیریه هایی حضور پیدا کنیم و در کنار شما برای همنوعان خود کاری انجام دهیم و برای امنیت مردم جان خود را بدهیم .

وی افزود :با همت شهردار ، شورای شهر و  پایگاه مقداد شهرداری هر پنج شنبه و جمعه در این مکان برنامه های فرهنگی اجرا می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان گفت :در این مراسم خانواده ۳۱ شهید از بین ۹۴۰ شهید رفسنجان که میلادشان با میلاد امام رضا (ع) همزمان بوده است دعوت شدند .

نجمه قاسمی مسئول خیریه آبشار عاطفه ها اظهار داشت :خیریه آبشار عاطفه های از سال ۹۱ با مجوز فرمانداری رفسنجان فعالیت خود را اغاز کرده است .

وی بیان داشت :این خیریه توانسته خانواده های نیازمند بی سرپرست ،ایتام و بیماران را به کمک خیرین شهرستان تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد .

قاسمی افزود :اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند ،اشتغالزایی و ایجاد مشاغل خانگی و اموزش در این زمینه برای نیازمندان از جمله فعالیتهایی است که این خیریه انجام داده است .

وی تصریح کرد : خیریه ابشار عاطفه های نه تنها در رفسنجان بلکه در تمام بخش های شهرستان دارای شعبه می باشد از جمله شعبه فردوس نوق،شهر سرچشمه ،به اطلاع همه میهمانان می رسانیم که شعبه ایتام خیریه آبشار در دهه کرامت به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به کمک خیرین افتتاح گردیده است تا از این به بعد خدمات بهتری به خانواده های نیازمند ارائه دهیم .

مسئول خیریه ابشار عاطفه ها خاطر نشان کرد : جشن امشب خیریه به مناسبت ولات امام رضا (ع) و ۳۱ شهید که ولادتشان با ولادت ان حضرت مقارن شده است برگزار شده است این طرح طرح بسیار خوبی است که به همت کانون سید الشهدا به جای یادواره شهدا یادواره تولد شهدا گرفته می شود  و هدیه شهدا به مددجویان خیریه اهدا می شود .

وی ادامه داد :هدف از این طرح پاسداشت شهدا می باشد ،علی رغم کمک های که توسط خیرین و ارگانها به این خیریه انجام می شود هنوز نیامندان زیادی در شهر هستند که نیازمند کمک و یاری تمام خیرین هستند هدف از برگزاری چنین برنامه های جمع آوری کمک به نیازمندان می باشد .

قاسمی عنوان داشت : علاوه بر کمک به نیازمندان خیرین باید به این خیریه کمک کنند ، کمک شود تا زمینی برای احداث مکان خیریه در اختیار ما گذاشته شود ۶ سال است فعالیت ما در مکان اجاره ای بوده است .

وی گفت :اولین نمایشگاه خیریه عاطفه های در این مکان در حال برگزاری است و از خیرین و عموم دعوت می کنیم ازغرفه های این نمایشگاه دیدن کنند .

قاسمی در پایان از همه کسانی که خیریه آبشار عاطفه ها را در برگزاری نمایشگاه یاری رساندند تشکر نمود .

 

   

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان