انتقاد اساتید کرمان از عملکرد تیم اقتصادی دولت / با کسانی که به خاطر ثروت، مسئولیتشان را قربانی می کنند برخورد شود

  • شناسه خبر: 148431
انتقاد اساتید کرمان از عملکرد تیم اقتصادی دولت / با کسانی که به خاطر ثروت، مسئولیتشان را قربانی می کنند برخورد شود

اساتید کرمانی در این بیانیه ضمن انتقاد از فرافکنی و تخریب منتقدان دولت، از دولت خواسته شده است با کسانی که به خاطر پست و مقام و با سو استفاده از ثروت و قدرت، امانت های الهی (مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی) را بازیچه قرار داده اند برخورد شود.

خانه » اقتصادی » انتقاد اساتید کرمان از عملکرد تیم اقتصادی دولت / با کسانی که به خاطر ثروت، مسئولیتشان را قربانی می کنند برخورد شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از راه آرمان ؛ جمعی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کرمان در ییانیه ای با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت خواستار حساسیت بیشتر دولت نسبت به نگرانی های مردم شدند.

اساتید کرمانی در این بیانیه ضمن انتقاد از فرافکنی و تخریب منتقدان دولت، از دولت خواسته شده است با کسانی که به خاطر پست و مقام و با سو استفاده از ثروت و قدرت، امانت های الهی (مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی) را بازیچه قرار داده اند، برخورد شود.

این اساتید از دولت درخواست نموده اند با تکیه بر توان داخلی و بهرمندی از نظرات اساتید و متخصصین برای عدم وابستگی اقتصاد به نفت، حفظ ارزش پول ملی و حل مشکلات طبقات محروم جامعه تلاش نماید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان