نشست صمیمی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با تلاشگران باشگاه مس رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 148322
نشست صمیمی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با تلاشگران باشگاه مس رفسنجان / گزارش تصویری

نشست صمیمی حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تلاشگران باشگاه مس رفسنجان برگزار شد.

خانه » ورزشی » نشست صمیمی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با تلاشگران باشگاه مس رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، ظهر امروز نشست صمیمی حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تلاشگران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در محل هتل هیلان این شهر برگزار شد.

در این مراسم از سوی ورزشکاران حاضر مشکلات رشته های مختلف ورزشی در شهرستان مطرح شد.

بها دادن به جوانان، چرایی درصد کمتر شهرستان رفسنجان از مس سرچشمه نسبت به مرکز استان، انتظار کانون هواداران و رفتن تیم مس رفسنجان به لیگ برتر ، توجه به پیشکسوتان ، آسفالت ورودی ورزشگاه، تحت حمایت مس قرار گرفتن دیگر رشته های ورزشی در کنار فوتبال  از جمله مواردی مطرح شده در این مراسم بود.

صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز خواستار برقراری عدالت در بودجه باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان و حمایت از هیاتهای ورزشی شهرستان شد.

حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز اعتماد به جوانان را لازمه ادامه کار دانست و ضمن ابراز تاسف از تبعیض هایی که تاکنون در حق شهرستانی که مجموعه مس معین آنهاست ابراز امیدواری کرد که در خصوص برقراری عدالت در این زمینه گام هایی برداشته شده و می شود.

همچنین در این مراسم آقایان محسن ارسلان، محمود محمودی نیا و زین الدینی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان معرفی شدند و از محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان نیز به پاس زحمات وی در عرصه ورزش شهر قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است بنا به دستور حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم منصور پور میرزایی وزنه بردار و تیم بانوان کاراته رفسنجان تحت حمایت کامل مس قرار گرفتند.

عکس از سید امیر مهدی رضایی

 

 

 

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان