مدیر باشگاه مس رفسنجان مطرح کرد :

فعالیت ۵۵۰ ورزشکار و مربی در رفسنجان / با همدلی ،ورزش شهر را گسترش دهیم

  • شناسه خبر: 148321
فعالیت ۵۵۰ ورزشکار و مربی در رفسنجان / با همدلی ،ورزش شهر را گسترش دهیم

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت :اعتقاد داریم اگر قرار است باهم باشیم می توانیم در قالب یک تیم و گروه واحد ،برای شهرمان کار کنیم شهر ما شهر فاتحان اروند همیشه برای ما افتخار بوده است باید کنار هم باشیم

خانه » ورزشی » فعالیت ۵۵۰ ورزشکار و مربی در رفسنجان / با همدلی ،ورزش شهر را گسترش دهیم

به گزارش خانه خشتی ؛ محمود محمودی نیا پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی نماینده رفسنجان و مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با تلاشگران عرصه ورزش باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت :باشگاه صنت مس رفسنجان ترکیبی از ورزش تربیتی و پرورشی است که با الگوی آکادامی و مدارس فوتبال دنبال می شود و در این راستا بچه ها برای زندگی اینده اماده می شوند .
وی بیان داشت :در این باشگاه بچه هاغربالگری می شوند و عده ای که استعداد دارند در تیم های رویه قهرمانی ما جا می گیرند و بچه هایی که در تیم های رویه های سنی مختلف هستند ورزش قهرمانی را دنبال می کنند و تعدادی هم ورزش تربیتی و اموزشی را دنبال می کنند .
محمودی تصریح کرد : ورزش حرفه ای در سطوح بالاتر دنبال می شود هر چه سطوح بالاتر می رود ورزش قهرمانی سخت تر می شود و ورزش حرفه ای هم سختی های خاص خود را دارد .
وی افزود :۵۵۰ ورزشکار و مربی وجود دارد که افتخار شهر رفسنجان هستند ما تلاش می کنیم بستری را اماده کنیم تا این ورزشکاران رشد وپیشرفت پیدا نمایند در کنار سلامت جسم ، روح و روان شایستگی اخلاقی را هم بدست اورند .
مدیر باشگاه مس عنوان داشت :باشگاه مس یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است که در حیطه های مختلف فعالیت دارد ،تیم بزرگسال ما سالیان سال است که هنرنمایی می کند در لیگ دست اول بوده است ما اعتقاد داریم ورزش را باید در سطح حرفه ای دنبال شود تا انگیزه برای آکادمی و مدرسه باشد .
وی خاطرنشان کرد :همه بچه ها انگیزه دارند که یک روزی پیشرفت کنند و در راس مثلث باشند و به هدفی که دنبال می کنند برسند .
مدیر باشگاه مس رفسنجان گفت :باید به ورزش حرفه ای توجه ویژه شود ،نتیجه های خوب در جدول رقابت شور و شعف را در مردم به وجود می آورد و می تواند تاثیرات خوبی در جامعه داشته باشد .
وی افزود :در سال قبل اولین سال حضور بانوان در لیگ برتر کشور بود و مقام هفتم را کسب کردند و این رویکرد بسیار خوبی بود برای اینکه بانوان هم دیده شوند و به آنها توجه شود .
محمودی تاکید داشت :تیم جوانان ما در لیگ دسته اول کشور سال قبل تلاش کرد وضعیت خوبی داشت و از مرحله اول صعود کرد و در دور دوم با بدشناسی آن گونه که لایقش بود به آن نرسید .
وی بیان داشت :تیم زیر ۱۵ سال تجربه اولش بود تعداد زیادی از بازیکنان ما از ۸ سال تا ۱۳ سال در آکادامی فعالیت می کنند که در آنجا به آنها نظم و انضباط فوتبال اموزش داده می شود و این به ما کمک می کند که بازیکنان بومی ما در تیمهای بالاتر بیشتر باشند .
مدیر باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد : لیگ جوانان اعتبار خوبی برای رفسنجان بود که در سطح بالای کشور عنوان نایب قهرمانی را برای نوجوانان داشتیم ورزشکارانی چون منصور پور میرزایی که افتخار استان و کشورمان بودند نقش آفرینی کردند ایشان مورد عنایت باشگاه بودند اینها تیم هایی بودند که از طرف باشگاه مورد حمایت شدند .
وی بیان داشت : ظرفیتهای ما در رفسنجان بسیار بالاست یک تیم فجر کویر داریم که امسال نماینده لیگ سوم رفسنجان است و امید داریم با حمایت از این تیم اعتماد به رویکرد اجتماعی پیدا کنیم .
محمودی به استعدادهای ویژه شهرستان اشاره داشت و گفت :از این هفته استارت اولیه تمرینات ویژه برای بچه های زیر، ۱۱ ،۱۲ ،۱۳ سال زده می شود آنها تمرینهای خود را در سالن سرپوشیده میلان با حضور والدین خود انجام می دهند و این تمرینات غیر از تمرینات تیم خود می باشد و نوجوانان زیر ۱۵ سال هم سه شنبه تمرینات ویژه را زیر نظر مربیان انجام خواهند داد .
وی ادامه داد :در خصوص شعار باشگاه خیلی کار شده است که به عنوان فلسفه ای برای رفسنجان باشد و این شعار بتواند ما را به هم نزدیک کند و فلسفه کاری ما را مشخص کند این شعار در گروه های مختلف با نظر خواهی انتخاب شد ۸۴ درصد افراد به شعار “یک تیم ،یک شهر اتحاد و افتخار “رای دادند .
محمودی بیان داشت :اعتقاد داریم اگر قرار است باهم باشیم می توانیم در قالب یک تیم و گروه واحد ،برای شهرمان کار کنیم شهر ما شهر فاتحان اروند همیشه برای ما افتخار بوده است باید کنار هم باشیم و به عنوان یک رفسنجانی با همدلی ورزش شهر را گسترش دهیم .
وی گفت :بخشی از ورزش مختص فوتبال است و بخش دیگر بر روی رشته های مختلف ورزشی است سعی کردیم با همه ظرفیتهای محدودی که داریم رشته های دیگر را همراهی کنیم اگر هم جایی نتوانستیم دست ما محدود و کوتاه بوده است .
مدیر باشگاه مس رفسنجان ابراز داشت :باشگاه مس از آن مردم و قشر جوان است همه با همدلی کمک کنیم تا بتوانیم آینده ورزشی مطلوبی را پیش رو داشته باشیم اعتقاد داریم که رفسنجان ظرفیتهای بالایی دارد استعدادهای بالقوه ای دارد باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرند .
وی افزود :فضاهای که در شرکت صناعی مس ایران به وجود آمده است فضایی است این نوید را به ما میدهد که این همدلی و همراه با حمایت بتوانیم به پیشرفت برسیم عدالت در این مجموعه نه تنها ما را به هم نزدیک می کند بلکه ما را با رقبا و دوستان هم نزدیک خواهد کرد و حرفهای برای گفتن داریم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان