خطیب جمعه رفسنجان مطرح کرد:

تغییر تیم اقتصادی کشور مطالبه جدی همه مردم است

  • شناسه خبر: 148277
تغییر تیم اقتصادی کشور مطالبه جدی همه مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت: کشور را نباید معطل کرد ، تغییر تیم اقتصادی دولت مطالبه جدی همه مردم است.

خانه » اقتصادی » تغییر تیم اقتصادی کشور مطالبه جدی همه مردم است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزارن به رعایت تقوای الهی ، حدود و مقررات و ادعوت به اصلاح ذات البین ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی موسی الرضا(ع) اظهار داشت: ایشان در دوران امامت خود کارهای بزرگی در تربیت شاگردان و افراد شاخص انجام دادند تا شخصیتهایی را تربیت کند که زمینه غیبت فرزنشان مهدی فاطمه(عج) را ایجاد کنند و این شخصیت های مورد اطمینان و قبول مردم بودند که می توانستند این امر خطیر را انجام دهند.
وی افزود: مامون امام رضا(ع) را به توس احضار کرد و با مراقبت شدید قصد داشت بسیاری از مسائل در رابطه با شیعیان را کنترل و نقشه های شوم خود را عملی کند اما امام رضا(ع) با تدبیر خاص توانستند از این مکر مامون عبور کند و مدیریت کردند.
رمضانی پور بیان داشت: گرچه برای امام رضا(ع) سخت بود در غربت و دور از اهل بیت مظلومانه به شهادت رسید اما برای ما ایرانی ها مایه خیر و نجات این کشور شده است.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: حضور مبارک امام رضا(ع) در دوران های مختلف های چهل ساله انقلاب را نمی توانیم نادیده بگیریم عنایت ها و توجه ها ایشان در صحنه های مختلف این انقلاب دیده شده است .
وی با بیان اینکه سالانه دهها میلیون نفر عاشق به کوی مظلوم امام رضا(ع) در مشهر مشرف می شوند تصریح کرد: امام رضا زائر با معارفت می خواهد باید به حق امامت و ولایت عارف باشیم امروز برخی مشکلات و گرفتای ها که در این کشور ولایی بوجود می آید به این علت است که معرفت و اعتقاد به ولایت کم است.

وی افزود: برخی گوش به حرف ولایت نمی دهد و عمل نمی کند این فرد معتقد نیست هرچند ممکن است در ظاهر گفته باشد اما از نظر اعتقادی ولایت را قبول ندارد و گرفتاری ها برای مملکت عزیزمان به ویژه مشکلات سخت اقتصادی بر مردم وارد می شود.

رمضانی پور گفت: در اثر سوءمدیریتی که در این سالها بر کشورمان حاکم شده است حتی خود مسئولان و مدیران هم سردرگم هستند و نمی دانند که چه تدبیری را بکنند ؛بیش از هفت میلیون سکه طلای بهار آزادی را به حلقوم حرام خواران و ویژه خورها ریختند و ارز را قریب به ۵۰ میلیارد دلار به کسانی دادند که اهلش نبود متقلب و متخلف بودند در حالیکه می بایست خرج زیر ساختهای کشورمان بشود.
وی خاطر نشان کرد: اعتقاد به ولایت آدم را شبانه روزی، انقلابی و جهادی و عاشق خدمت به مردم می کند.

رمضانی پور بیان داشت: برخی از شما مردم نفرمایید که رهبری در امور دخالت ندارند ایشان رئیس جمهور را احضار کردند شدیدترین الفاظ را به دولت و رئیس جمهور عنوان داشتند و فرمودند وزرا هر کدام نمی توانند کار کنند همین الان کنار بکشند دولت و کشور را معطل نکنند گره ندهند به برجام، مذاکرات کنید اما کارخودتان هم در داخل کشور انجام دهید.

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبری ورود پیدا کردند و نماینده ویژه خودشان را به سفر روسیه فرستادند و پوتین به عنوان یک شخصیت حقوقی جدی وارد مذاکره شدند و وعده هایی خوبی را دادند ما باید جایگزین کنیم غرب وقتی جنایت می کند ما نباید معطل بمانیم ، کار باید انجام شود.
وی تصریح کرد: بیشترین دلسوزی نسبت به معیشت و اشتغال و سختی های مردم را رهبری دارند ایشان کار اجرایی نمی کنند و کار نظارتی خود را به نحو مطلوب و احسن انجام می دهند.
وی اظهار داشت: کشور را نباید معطل کرد ، با تغییراتی که رئیس جمهور در صدد هستند در کابینه جایگزین کنند و مجلس هم در این امر یاری رساند به ویژه تیم اقتصادی که این مطالبه جدی همه مردم است امید است که اتفاقات خوبی برای کشور رقم خورد، در این پنج سال ثابت کردند که کارآمد نیستند و مردم به فقر فلاکت کشاندند.

رمضانی پور گفت: همه باید کمک کنیم حمایت از دولت امر ضروری است تا بتواند کارهای کارآمد و توفیق خدمت به مردم بصورت شبانه روزی بیابد.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به آغاز هفته آغاز اعزام حجاج به سفر معنوی حج امسال بیان داشت: اعزام نزدیک به سه هزار حاجی استان کرمان از هفته آینده آغاز خواهد شد اصل این سفر مکه و مدینه باشد سوغات از داخل کشور تهیه شود اگر زوار این دقام را انجام دعند نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان کمک به اقتصاد کشور می شود.
رمضانی پور بیان داشت: اقتدار کشورمان در درون احساس می کنیم امنیت را حس می کنیم اینکه دشمن به مرزهای ما نمی تواند تجاوز کند و گروه های تروریستی در بدو ورود به کشور در دام اطلاعات و نیروهای انتظامی و نظامی می افتند این نشان از اقتدار داخلی است.

وی تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی درافغانستان ، عراق ،سوریه ،لبنان، در فلسطین و یمن به جهانیان نشان داده شده است، می خواستند ایران را منزوی کنند اما ایران در جای جای جهان حرف و منطق دارد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان