مدیر کل زندانهای استان کرمان مطرح کرد :

آموزه های دینی بهترین راهکار برای اصلاح مددجویان است

  • شناسه خبر: 148241
آموزه های دینی بهترین راهکار برای اصلاح مددجویان است

مدیر کل زندانهای استان کرمان گفت:بهترین روش و راهکار برای اصلاح جامعه و مددجویان استفاده از آموزه های دینی می باشد برای هدایت زندانیان برگزاری نمازجماعت و استفاده از قرآن لازم است .

خانه » رفسنجان » آموزه های دینی بهترین راهکار برای اصلاح مددجویان است

به گزارش خانه خشتی؛رمضان امیری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان زندان استان کرمان و خانواده انان با تشکراز همکاری تمام مجموعه زندانهای استان در برگزاری جشنواره مسابقات قرآنی اظهار داشت :امید داریم مسئولین فرهنگی تلاش کنند هر سال نسبت به سال گذشته در برنامه های فرهنگی و قرآنی جهش داشته باشیم و امار شرکت کنندگان در این مسابقات افزایش یابد .
وی بیان داشت :بزرگترین سرمایه کار قرآنی انجام دادن است و گرانترین سرمایه مسئولیت می باشد .
امیری با روایتی از حضرت زهرا (س) به نقش مهم قرآن در شفاعت انسانها اشاره داشت و تصریح کرد :چهار گروه در قیامت هستند که حضرت زهرا (س)انها را شفاعت خواهد کرد گروهی که به چهره پیامبر (ص) نگاه کرده اند ،گروهی که اموال خود را در راه خیر خرج کرده اند و گروهی که قرآن را تلاوت کرده اند .
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از همکاران ما از زندانهای استان در این جشنواره شرکت کرده اند افزود :روسای زندانها باید برنامه ریزی کنند تا شاهد افزایش چشمگیر شرکت کننده ها در چنین مسابقاتی باشیم .
مدیرکل زندانهای استان عنوان داشت :کارکنان زندانها باید در رشته های مختلف قرآنی مددجویان را به عنوان جامعه هدف مورد توجه قرار دهند و آنها را به سمت سوی قرآن هدایت نمایند .
وی خاطرنشان کرد :بهترین روش و راهکار برای اصلاح جامعه و مددجویان استفاده از آموزه های دینی می باشد برای هدایت زندانیان برگزاری نمازجماعت و استفاده از قرآن لازم است .
امیری گفت :رفاقت و همراهی در این مراسمات مهم است ،دستاوردهای این جشنواره باید در بین مددجویان مشهود باشد .
مدیر کل زندانهای استان کرمان به نقش مهم رفسنجان در دوران مقدس اشاره داشت و اذعان داشت :رفسنجان با وجود شخصیتهای بزرگی چون ایت االله هاشمی رفسنجانی ،حجت الاسلام پور محمدی و…هزاران شهید دوران مقدس و همچنین کمک های این شهرستان در دوران دفاع مقدس مشهور و معروف است و باید بدانیم امنیت امروز ما مدیون خون شهداست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان