رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

اطاعت از ولایت فقیه لازمه اقتدار جامعه است

  • شناسه خبر: 148240
اطاعت از ولایت فقیه لازمه اقتدار جامعه است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت :اطاعت از ولایت فقیه و پاسداری از مکتب قرآن و اهل بیت دو وظیفه دیگر است که باید به ان عمل شود اگر بخواهیم جامعه ما اقتدار داشته باشد لازمه ان اطاعت از ولایت فقیه می باشد

خانه » آخرین اخبار » اطاعت از ولایت فقیه لازمه اقتدار جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان زندان استان کرمان و خانواده انان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت :قرآن و اهل بیت دو سرمایه معنوی ما مسلمانان می باشند.
وی بیان داشت :قرآن چراغ هدایت و کشتی نجات ما و عترت و اهل بیت که قرآنهای ناطق نامیده می شوند برای هدایت ما انسانها فرستاده شده اند .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رفتار پیامبر (ص) دلیلی بر گفتار ایشان می باشد تصریح کرد :اگر رفتار انسان شاهدی بر گفتارش باشد پذیرش اجتماعی را در پی خواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) مبلغ، مرشد و واعظ هستند افزود :رمز موفقیت عمل کردن است معلم و مربی باید جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت داشته باشد .
حجت الاسلام حسینی عنوان داشت :پیامبر (ص)همچون نور خورشید، باعث پیشرفت و رشد اسلام ، آسایش و آزادی را برای انسان به ارمغان می اورد .
وی با بیان اینکه زندان در اسلام برای تربیت ،اصلاح ذات البین و بازگشت به زندگی دوباره می باشد تاکید داشت :همه در برابر قرآن و عترت چهار وظیفه داریم که اگر به انها عمل کنیم مدینه فاضله برای ما محقق می شود .
وی یاداور شد :محبت و معرفت به قران دو وظیفه ای است که باید به ان عمل کنیم در خصوص معرفت، باید امام زمان خود و قرآن را بشناسیم و به ان معرفت داشته باشیم .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت :اطاعت از ولایت فقیه و پاسداری از مکتب قرآن و اهل بیت دو وظیفه دیگر است که باید به ان عمل شود اگر بخواهیم جامعه ما اقتدار داشته باشد لازمه ان اطاعت از ولایت فقیه می باشد .
وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی پیروی از خط مشی های رهبری می باشد گفت :ما باید از مکتب قرآن و اهل بیت پاسداری کنیم کاری که شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهیدان مدافع حرم برای حفاظت از اسلام ، ولایت ، دفاع از ناموس و ارزشهای اسلامی انجام دادند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان