همایش حجاب و عفاف در رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 148129
همایش حجاب و عفاف در رفسنجان برگزار شد / عکس

همایش حجاب و عفاف به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » همایش حجاب و عفاف در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ، به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف همایشی تحت عنوان هفته با حضور بانوان رفسنجان در سالن زکریا برگزار شد.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)و روز دختر عنوان داشت: خیلی از وصیت نامه های شهدا را که مطالعه کنید تاکید براین بوده است که امام و ولایت را تنها نگذارید و اکثریت شهدا در وصیتنامه های خود به همه خواهران این نکته را یاداورشدند که حجاب را فراموش نکنید انقلاب ما ۴۰ساله شده است ولی ایا چیزی که شهدا از ما خواستند همین است؟


وی افزود: نیروهای انقلابی و ارزشی و خانواده های شهدا هنوز پایدار به بحث ارزشی خود هستند اما اینکه خیلی از مسئولین و متولیان و اساتید دانشگاه و فرهیختگان به دنبال این هستند که مشکلات مملکت را بشود با بی حجابی برطرف کرد یعنی اینکه امروز خیلی ازانهایی که در انقلاب زحمت کشیدند حجاب را یک مشکل در جامعه میدانند.

سلطانی گفت: این قرار جامعه اسلامی ما نبود امروزه فرهنگ غرب بر فرهنگ ما مستولی شده و بی حجابی و بدحجابی از طریق ماهواره ها بر جامعه ما الگو و فرهنگ شده است.

وی ادامه داد: وقتی یک فرهنگ می آید و جای این فرهنگ اصیل و فاطمی را میگیرد دیگر خانواده ها که باید با این مشکل مبارزه کنند مبارزه نکردند اینکه امروز بعضی مدارس و دانشگاه ها با حجاب مخالفت میکنند حتی بعضی از کشورها که آزاد هستند یک حد و حدودی را مشخص میکنند و ما این را در کشور خود نداریم و فکر میکنیم هرچه آزاد تر باشیم روشنفکر تر و مدرن تر هستیم .


سرهنگ سلطانی خاطر نشان کرد: ما باید نسبت به حجاب و فرزندان خود دغدغه داشته باشیم اگر خانواده ای نسبت به اینکه حجاب برتر چادر است دغدغه داشته باشد حجاب از آن خانواده نمیرود دشمنان به دنبال این هستند که این ارزش هارا از ما بگیرند تلاش میکنند و سرمایه گذاری میکنند و ما هم باید در مقابل آنها بایستیم.
فرمانده سپاه رفسنجان ضمن اشاره به بحث اقتصادی جامعه مطرح کرد: امروز در بحث اقتصادی یک جو روانی رقم زده شده است بی تدبیری ها و بی برنامگی که در مسئولین ما اتفاق افتاد در بحث اقتصادی مشکلات را درست کرد بحث دلار و سکه و طلا را باید قبل از این رصد میکردند ما مردم باید بیدار باشیم و حمایت کنیم همه ما دشمن آمریکا هستیم و پای انقلاب و شهدا ایستاده ایم و نمیگذاریم این ها را ازما بگیرند اگر مسئولین ما راه مقاومت و ایستادگی را تحت فرمایشات مقام معظم رهبری پیش ببرند پیروز میشویم.

لازم به ذکر است همایش عفاف و حجاب در رفسنجان با تجلیل از بانوان فرهیخته شهرستان و جلسه پرسش و پاسخ پیرامون موضوع حجاب همراه بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان